•ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13•

655 49 46
                                    

Lisa's POV

"Θα βγω.. να προσέχεις .. και να κοιμηθείς νωρίς"

"Ναι ότι πεις"είπα σιγά .

Έχω φοβερά νεύρα μαζί του.. πρώτα μου φωναζει και πάει να με χτυπήσει και μετά με αγκαλιάζει... Δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά του απέναντι μου.. τι μπορεί να του έκανα και να μου φέρεται έτσι??

Πήρα το λάπτοπ και είπα να βάλω μια ταινία να δω για να ξεχαστω.. έβαλα τελικά να δω το hwarang ήταν μια σειρά που ήθελα εδώ και καιρό να την δω..

Έβαλα το πρώτο επεισόδιο και έκατσα να την δω .....

Ήμουν στο 4ο επεισόδιο όταν ακουσα την πόρτα από κάτω να ανοίγει και να κλείνει και τον jimin να μιλάει με κάποιον.. ή μάλλον με κάποια.. δεν έδωσα και πολύ σημασία γιατί υπέθεσα ότι θα είναι η μάνα μου..

"Άντε μωρό μου αργείς"

"Ενα λεπτό μωρό να πάρω νερό.."

"Άστο το νερό αγάπη μου θα σου δώσω εγώ κάτι άλλο να πιεις "

"Θα τα πιω και αυτά μην ανησυχείς έχουμε όλη την νύχτα μπροστά μας"

Wtf ποια είναι αυτή.. έκλεισα το λάπτοπ και πήγα κοντά στην πόρτα να ακούσω καλύτερα..

Άκουσα στην πόρτα του jimin να κλείνει και σε δευτερόλεπτα αυτήν να αναστεναζει και να ρωτάει τι της κάνει.. εε εσύ τι λες να σου κάνει ηλίθια να σου ποτίζει τον κήπο.. βγήκα έξω από το δωμάτιο μου και προσπάθησα να κάνω όση φασαρία μπορούσα...

Και το αποτέλεσμα ποιο ήταν? Να αναστεναζουν και οι δύο ακόμα πιο δυνατά και τα νεύρα μου να γίνονται τσαταλια...

Τα παράτησα και ξανά μπήκα μέσα στο δωμάτιο μου.. έβαλα το μαξιλάρι πανω από το κεφάλι μου και προσπάθησα να κοιμηθώ..

----------------------------------

Το επόμενο πρωί άκουσα συζητήσεις από την κουζίνα.. ένιωσα να ανεβαίνει το αίμα μου στο κεφάλι...έτσι αποφάσισα να ανεβάσω και το δικό του αίμα έως στο κεφάλι...

Πήγα ξανά πάνω και έβαλα ότι πιο κοντό είχα σε σορτς και ένα μπλουζάκι που είχε υπερβολικά ανοιχτό ντεκολτέ... Θα τον κάνω τούρμπο

My step daddy ✗Onde histórias criam vida. Descubra agora