Silah Sesi

36 0 0
                                    

Tam uykuya dalmışken yanımda oturan Selinin beni dürtmesiyle tüm uykum kaçıp gitti."Lanet olsun efendim" diye çıkışınca Selin bana şaşkın bakışlar attı ve "Woww afedersin asebi sadece okul çıkışı kızlarla sinemaya gidicektik ve sende geliceğin için haber vermek istedim" diyince "Sende geliceğin için? Belki gelmiycem sümüklü"dedim sümüklü ve asebi bizim sürekli kulandığımız sevgi sözcükleridir. Selin benim en yakın arakadaşım olur."Sana geliceksin dedim asebi"   "Woww sakin ol,tamam emir büyük yerden,geleceğim"dedim cevap vermek yerine piç gülüşü attı.Ben Sarya saçma hareketlerim,asebi hallerim ve neşemle tanınan bi kızım ben lütfen.Okulun son dersine kadar uyudum,son derstede müzik dinledim. Okuldan çıkar cıkmaz kızlarla birlikte sinemaya doğru yürümeye başladık. "Bence Dabbe'yi izlemeliyiz" diye fikir sunan Cemreye onaylayan mırıltılar çıkardık ve Dabbenin seanslarından(ciddi anlamda nasıl yazıldığını unuttum.) uygun olanını seçip biletlerimizi aldık. Seansa daha 15 dakika olduğu için yemek yedik ve sinema salonuna geçtik.Filimde birden çıkan kadına sesli bir küfür savurdum. Seline dönüp "Ben gidiyorum midem bulandı" dedim fakat beni dinleniyordu bende bişey demeden salondan çıktım. Hava kararmıştı biran önce eve gidip uyumak istiyorudum. Gözüme kestirdiğim kestirme yola girdim fakat burası çok ürkütücüydü lanet olsun Cemrenin aklına uyup Dabbeyi izlediğim için kendime sövdüm. Hızlı adımlarla yürürken çığlık sesi duydum hassiktir. "Lütfen bidaha o kıza bakmıycam,lütfen" yok artık bi kız içinmiydi bu çok saçma,biraz daha yanınlaştım ve olanları görmeye çalışırken silah sesi ile irkildim. İşte şimdi sıçttım.

Selam kızlar,bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz +3'de yeni bölüm gelir ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin