3. Bölüm

588 15 0
                                    

Annem:"Evet hadi git uyu"
"Tamam" diyip odama çıktım üstümü deyiştirip yatağıma uzandım. Evliliğimin bu kadar hızlı olucağını tahmin etmemiştim. Çok hızlı oluyodu her şey,bunları düşünürken uyuya kalmışım.
Sabah olmuştu erkenden kalktım çünkü çok iş vardı bugün hemen hazırlanıp kahvaltıya indim. Annemler konuşup bi yandan da gülüşüyolardı. Yanlarına gidip:
"Noluyo niye gülüşüyosunuz bakiyim?"
Derya:Abla eniştemin fotolarına bakıyodukda ondan güldük fhgdnvvxh"
"Enişte?"
"Eniştem işte abla"
Ben bi an anlamamıştım.
Annem:"Melis evleniceksin ya damat işte damatt"
"Hee bi an enişte diyince şaapamadım"
Derya:" Aynen aynen dgshjsjaja"
"Off deryaa"
"Hem nolmuş ki ya çirkin mi ki gülüyosunuz"
Derya:"Çok yakışıklı lan"
Annem:"Valla çok yakışıklı sen de bak fotoğrafına"
"Yok anne ben almiyim"
Derya: "Anne bu çok slk ya insan kocasının fotosuna bakmaz mı"
"İstemiyorum derya of zorlama"
Derya:"Tamam bakmazsan bakma be"
Annem:"Neyse gelin kahvaltı yapın alışverişe çıkıcaz daha"
Hemen kahvaltımızı yapıp alışverişe çıktık. Alışverişi yapıp eve geldik. Akşam olmuştu. Mecburen hazırlandım. Annem odama geldi.
Annem:"Çok güzel olmuşsun"
"Teşekkürler ederim anne"
"Sakın misafirlerimizin yanında böyle suratın asık durma"
"Tamam senin için suratımı asmiycam"
"Teşekkür ederim bitanem,hadi birazdan gelirler aşağı inelim"
"Tamam" diyip aşağı indik. Ve salonda oturup beklemeye başladık. 10 dk sonra geldiler. Hemen kapıyı açtım.Ve güler yüzle "Hoşgeldinizzzz" dedim. Önde olan kadın "hoşbuldukk" dedi,aynı şekilde arkadaki adamda. Bunlar benim kayınvalidem ve kayınbabam diye düşündüm.Ama sonradan cidden saçmaladığımı farkettim. Onlar içeri geçti. Son olarak da bi erkek, bi dk bi dk bu benim kavga ettiğim öküz, hayır ya ben bunla evlenemem off. Bana dik dik baktı elindeki çiçegide sertçe bana verdi. Bense hem şaşkın hem de korkmuş bi şekilde bakıyodum. Bana yaklaşıp sessizce "Meraba ben de senin çok seviceğin kocan ALPER!" diyip içeri gitti. Ben birazcık korkmuştum. Çiçeği bırakıp salona gittim. Salonda koyu bi sohbet vardı. Herkes sohbet ederken de o öküz bana çok kötü bakıyodu.
Annem:"Kızım sen de kahveleri yapmaya başla artık "
"Tamam" diyip kahveleri yapmaya gittim.O alper canisinin de kahvesine buldugum her şeyi de koydum,çünkü neden olmasın? Kahveleri herkese verdikten sonra öküzün kahvesini verdim. İçerken öksürmeye başladı. O öksürürken herkes ona gülmeye başladı. O ise bana baya sinirli bakıyodu. Kahveler içildi yüzükler takıldı fln. Gün böyle bitti. Çok yorulmuştum. Hemen odama çıkıp üstümü deyiştirdim. Ve yatağıma uzandım tam uykuya dalıyodum ki telefonum çalmaya başladı bilinmeyen bi numara. Telefonu açtım.
"Alo"
"Ben alper"
"Nerden buldun numaramı"
"Seni yarın sabah saat 7'de alıcam haberin olsun."
"Neden?"
"Soru sorma" diyip suratıma kapattı.
"Ukala ya ukalaaaaaaa!!!"
Sinirli bi şekilde uyudum.
........
 

Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin