4. Bölüm

538 14 0
                                    

Sabah olmuştu, bende erkenden kalkmış ve hazırlanmıştım. Annem birden odaya geldi.
Annem :"Hadi kahv- nereye?"
"Alper beni almaya gelicekmiş" der demez kapı çaldı. Annemle kapıyı açmaya gittik.
Annem:"Hoşgeldin alper oğlum gel kahvaltı yapalım "
Alper:"Yok ben melisle kahvaltı yapıcaktım zaten"
dediğinde ben şok olmuştum.
Annem:"e iyi o zaman size afiyet olsun"
Dedi bizde arabaya bindik.
"Benle mi?"
"Ne senle mi?"
"Benle mi kahvaltı yapıcaksın?"
"Bakarız "
"Bakarız ne demek ya açım ben!"
"Off , bi arkadaşımı alıcam onla yaparız " dedi. Yol boyunca konuşmadık. Sonunda bi evin önünde durduk.Bi kız geldi. Benim oturdugum kapıyı yani ön kapıyı açtı. "Ayyy kalkar mısın cınımmm"
"Neden?"
"Sevgilimin yanına oturucam" dedi. Ben şoka girmiştim resmen. Israr etmeden arkaya geçtim. Bu arada kızın adı simgeydi. Yol boyunca el ele tutuşup sohbet ettiler. Benim de nedenini bilmediğim şekilde gözlerim dolmuştu.
"Alper arabayı sağa çek ben inmek istiyorum."
"Neden?"
"Sana inmek istiyorum dedim!"
Alper bana sinirli gözlerle baktı ve sanki sonra görüşücez der gibi kafasını salladı. Umursamadan eve gittim. Yaklaşık 2 saat sonra gibi alper beni aradı açmadım bi kaç kez daha aradığında açmayıp telefonu sessize aldım ve odamda bırakıp salona gittim. Salonda oturup dizi izlemeye başladım. Yaklaşık bi yarım saat sonra kapı çaldı. Açmaya gittim. Birden karşımda alperi görünce şoka girdim.
"Ne işin var senin burda?"
"Sen niye telefonlarımı açmıyosun? "
"Sa na ne"
"Ne demek sanane, sen benim karım olucaksın" dedi. Ona yaklaştım ve
"Ben senin karın değil, belalı karın olucam" dedim. Alper bi an şaşkın şaşkın bana baktı.
"Shsjsjxjsjdjjdjdj sen mi bxjjsnxjxnsjdjdjdjd haykırdım snsnsnns"
Ben tek kaşımı kaldırmış alpere bakıyodum.
"Alper mal mısın? "
"HAYIR"
"DEFOL ŞURDAN! "
"YARIN SENİ ALICAM VE KONUŞUCAZ CÜCE! "
"SENSİN CÜCE ÖKÜZZZZZ"
"SGJSHSJSJSJSJJDJDJDJJD" gülerek gitti.Bende sinirli bi şekilde kapıyı kapatıp odama gittim.
...........

Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin