Peter MJ ve Ned ile beraber kafeterya da oturmuş öğle yemeğini yiyordu.
MJ: Yani şu an teknik olarak bir kız kardeşin var.
Peter: O da öyle diyo.
MJ: Resmi var mı?
Peter: Evet zorla cüzdanıma koydu. Herkes onun resmini yanında istermiş. Cidden bay Stark hiç gitmemiş benim yaşımda bir kız olarak dönmüş gibi.
Peter resmi MJ'e gösterince MJ biliyordum der gibi baktı.
MJ: Biliyordum. Fallon ile beraber anaokuluna gitmiştik. Eğlenceli kızdır. Ama annesini tanıyordum babasını bilmiyordum. Babası ile yaşadığını düşünürsek bu çok tuhaf.
Peter: Dünya küçük.
Ned: Fallon ile tanışmayan tek ben miyim?
MJ: Evet.
Flash: Penis Parker! Bu puding benim için mi?
Flash hemen yanlarına gelniş ve Peter'ın pudingini almıştı. Tabi Flash arkasından gelip elindeki pudingi alan Fallon'ı fark edince donmuştu. Çünkü kız güzel abi. Flash da Flash. Böyle olunca Fallon a öküzün trene baktığı gibi bakıyor.
Fallon: Hayır bu puding benim için. Şimdi uza varlığın rahatsız ediyor.
Fallon Peter'ın yanına oturdu ve o sırada Flash şok olmuş şekilde giderken Fallon Peter'ın kaşığını alıp pudingi yemeye başladı.
Ona bakan üçlüye ne var der gibi baktı.
Fallon: Ne? Pudingi severim. Biraz ister misiniz?
Peter: O benimdi.
Fallon: Ama bu puding.
Peter: Tamam beni ikna ettin.
Fallon kalan pudingi Peter'a verdi ve kalktı.
Fallon: Al tadını çıkar Dawn ile projemizi yapıyoruz. Logan verdi fikri.
Peter: Siz çıkıyor musunuz?
Fallon: Saçmalama. O benim en yakın arkadaşımın kardeşi ve ona karşı öyle bir ilgim yok. Fallgan diye bir şey yok. Logan ı o şekilde önemsemiyorum. Neyse görüşürüz. 9 kilo tutkal almalıyım.
Fallon gittiği zaman MJ Peter dan pudingi aldı.
MJ: Ship ismini düşünecek şekilde önemsiyor ama.
Peter: Neden kimse pudingimi yememe izin vermiyor.
Ned: Fallon burada mı okuyor?
Peter: Ay cidden hiç dikkat etmemiştim buna. Burada proje yapacaksa burada okuyor demektir. Mantıken yani.
MJ: Vay be çok zekisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Avengers
FanfictionFar from home sonrası Peter hala Stark'ın yardımına ihtiyaç duyduğunu anlar. Mysterio ise hala yaşıyordur. Hayat Peter Parker için git gide zorlaşıyordur.