13

443 35 44
                                    

Sabaha kadar süren Star wars maratonu sonrası bitik bir şekilde okula gittiler. Peter Fallon'ın gözleri açık uyuduğuna yemin edebilirdi. Üç film ile başlayan maraton 10 filmin de hepsini izlemeye dönmüştü. Okula zor yetişmişlerdi. Dawn açık açık uyuyordu. Saklamaya gerek bile duymamıştı. MJ ise kafasını tutmak için kitaplardan bir kule yapmıştı. Öyle dinlemeye çalışıyordu. Geçen yıl sınıfta kalmış Cooper ise Harley ile birbirlerine sarılmış uyuyordu. Peter güldü. Hemen resmi çekip Fallon a attı. Evet ikisi iyice kanka olmuştu. Tony görse çok mutlu olurdu. Dersi dinlemeye çalışan Peter fark etmeden star wars theme song unu mırıldanmaya başlamıştı bile. Önce Ned sonra MJ bütün sınıfın diline dolanmış olan müzik, öğretmeni çıldırtmıştı. Ve öğretmen bir anda bağırdı. Bunun üzerine Fallon şokla uyanıp yere düştü.
Fallon: Noluyo be! Ne bağırıyon!
Öğretmen: Bayan Stark düzgün konuşun. Ve yerden kalkın.
Fallon: Yok rahatım burada. Peter yardım et yapıştım yere.
Peter gülmekten hareket bile edemiyordu. MJ bile gülmeye başlamıştı.
Öğretmen: Oha MJ de gülüyor. Starkları sevmiyorum.
Fallon: Targaryen mi seviyosunuz?

Gülerek sınıftan çıkıp öğle yemeğini yemeğe gittiler Logan ve Lila çoktan oturmuşlardı ve konuşuyorlardı. Fallon hemen Logan ın yanına oturdu diğer yanını da Dawn kaptı. İki kız birbirlerine gülerek baktılar. Logan durumdan şüphelenmişti ve ikisini şüphe ile süzmeye başladı. Ve bir anda Dawn ve Fall onun üstüne atlayıp gıdıklamaya başladılar çok tuhaf bir güreşme görüntüsü vardı. Harley Dawn ın ona attığı bakışı anlayıp hemen onu aradan çekti. Fallon ve Logan bunu fark etmemiş şekilde güreşmeye devam edince herkes gülmeye başladı.
Cooper: Bir oda bulun.
İkili bir anda durunca üst üste kaldıkları için herkesin kahkahası hızlandı.
Fallon: Dawn sen bir hainsin.
Dawn: Kardeşimin üstünde oturan sensin.
Logan: Ben mutluyum böyle.
Dawn: Yerinde olsam bende mutlu olurdum.
Fallon: Peter Harley hıyar gibi gülmeyi bırakın ve beni yani teknik olarak kardeşiniz olan bu ponçiği kötü amellerine alet etmek isteyen bu iki kardeşten kurtarın beni.
Harley Peter a yaklaştı.
Harley: Galiba bize bir şey anlatmaya çalışıyor.
Peter: Şimdi ayırıyorum ögelerine. Biz özneyiz. Yan cümle hıyar gibi gülmeyi bırakın hıyar gibi zarf tümleci sanırım gülmeyi fiilimsi.....
Harley: Onu bırak Peter da bu ikisi hala üst üste oturuyor.
Fallon onlara pis pis bakarak kalktı ve topuklu ayakkabısını çıkarıp Peter ve Harley i kovalamaya başladı. Logan hala yerde idi.
Dawn: Sen yerde kaldın kardeşim.
Logan: Olayı anlamaya çalışıyorum.
Cooper: Size komplo kurdu işte.
Lila: Bence Fallon a komplo kurdu Logan a iyilik yaptı.
Dawn: Doğru. Kusura bakma kardeşim Fallon senin liginin bayağı üstünde.
MJ: Yerde böyle yatmaya devam edersen herkes senin üstünde olacak.
Logan: Buraya alıştım sanki. Yemeğime burada devam edicem biri bana Peter ın pudingini uzatabilir mi?

Anırarak yazdığım bir bölüm oldu umarım siz de anırararak okumuşsunuzdur. Hepinize 3000 kez öpücükler.

Young Avengers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin