VİCTOR VAN. ART.

1.1K 49 8
                                    

Yeni bölüm geldi keyifli okumalar:)
_________________________________________

Bi çıkış yolu bulmalıydım hızlıca etrafıma bakındım ve işte bir cam var sanırım oradan çıkabilirim sanırım bugün şanslı günümdeydim çünkü cam iç taraftan açılıyordu. Kapının dışından adım sesleri geliyordu hemen çıkmalıyım. Camı açtım ve çıktım cam ön tarafa çıkıyordu hemen simon'un yanına koştum nefes nefese kalmıştım

Simon;
-Hey mia iyi misin? Çok solgun gorünüyorsun bir sorun mu var?

-O şerefsiz beni oraya kapattı bende kaçmak zorunda kaldım

Simon;
-Üzgünüm yeterince oyalayamadım denedim ama polisi arayacağını söyledi.

-Neyse önemi yok zaten kayda değer birşeyde bulamadım. Hadi hemen gidelim buradan.

Hızlıca arabaya bindik ve simon ile tanıştığımız  cafeye gittik ve oturduk.

Simon;
-Hikayenin ilginç olduğunu biliyordum gördün mü ev sahibi çok garip davranıyordu.

-Evet birşeyler sakladığı belliydi. Yardımların için saol samon benim artık yurda dönmem gerek .

Vedalaşıp yurda gittim Trisha bu sefer uyumuyordu.

Trisha;
-Merhaba,nasılsın?

-iyim Trisha teşekkür ederim sen?

Trisha;
-Bende iyim. Ee olağan üstü bugün dergisini aramayacak mısın?

-Aradım bile. Aslında hâlâ konuşuyoruz çok merak ettiler.

Trish;
-Çok iyimiş. Hey sana bi link attım teslimatları çok hızlı kendine kıyafet seçersin ben ise yeni tanıstığım hiriyle buluşmaya giderim.

Ah Trisha yine başka bir çocuk sürekli romantizm peşindeydi. Trisha çıkınca bende odada tek kaldım. Eğer yarın gecenin tadı klübüne gideceksem birşeyler almalıyım. Trisha'nın attığı linke girdim ve o sırada telefonum çaldı arayam simon'du.

Simon;
-Rahatsız etmedim değil mi?

-Yo hayır. Seni dinliyorum.

Simon;
-Şu gecenin tadı hakkında internete bir baktımda neredeyse hiç bilgi yok sadece kaydı ve adresi var. Ve sitelerine girince hemen kullanıcı adi ve parola istiyor. Bu çok saçma. Sendeki kupona bir baksana belki birşey yazıyordur.

-Hemen.

Kuponu çantamdan çıkardım ve baktım fakat simon'un söylediklerine uymuyordu sanırım bu ozel bir gece klübüydü.

-Simon sanırım yarın oraya gideceğim.

Simon;
-Bol şans mia ve iyi akşamlar.

AYDAN DOĞANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin