vánoční nálada

548 38 7
                                    

,,doufám že už je ti dobře proto..." ,,Žádné párty Tony! Dnes se probrala, potřebuje klid" zkřížila mamka ruky na prsou.

Všichni jsme seděli v obýváku a povídali si. Někteří tu byli ještě v uniformách, jiní se stihli převléct. Já tu ležela na gauči, hlavu složenou v Buckyho klíně a v pohodlných  teplákách poslouchala jejich dohady.

Mám takový pocit že i v mích snech se hádali.

,,A kdo to vlastně byl?" Vtrhla jsem jim do debaty když už to vypadalo že jde do tuhého.
,,Mého bratra si už potkala, nemám li pravdu" šíleně jsem se vyděsila když jsem uslyšela za sebou Thoruv hrubý hlas.
,,Jistě že sire" nad mojí poznámkou se zasmál jen Tony. Škoda, a to se mi tak povedla.

,,Je to jeden z mála mých nepřátel co si tak dobře pamatuji. Málo kdy mě někdo pomocí svítící hole prohodí oknem" posadila jsem se abych měla větší rozhled protože si už všichni posedaly na zbývající místa.

,,A ta holka?"
,,To je takový psychopat který umí magii" okamžitě jsem nad Samovou odpovědí vypukla v záchvat smíchu.
,,Je to moje neteř!" Naštval se blonďák a prohrábl si své dlouhé vlasy.
,,Počkat?! Vy to myslíte vážně?"
,,Už to není tak vtipný" zasmála se Wanda mému vykulenému výrazu.

,,Kde takový netvor  vzal dítě?" Vyjekla jsem
,,Je to můj bratr!" Znovu se naštval Thor
,,Ale dej s tím už pokoj" odbyla ho zkušeně Wanda.

,,Když jsme měli u nás na Asgartu takový menší problém, ocitnul se nejspíš zde na Zemi" jaksi posmutněl Thor
,,Když při boji o New Your jsme zatkli Lokiho, utekl a získal Teserakt." Poškrábal se Steve na zátylku.
,,On vám zdrhnul" vyštěkla jsem a rychle si zakryla rukama pusu abych se nezačala smát.
,,Jo. Utekl. Nejspíš se ale nedostal ze země a tam s nějakou Evropankou vychovával toho malého satana. Ten teď plánuje bůch ví co a my ho dovedli ke mě dom" dovysvětloval Tony.

,,A co její matka?" Byla jsem nesmírně zvědavá. Ani si to nedokážete překvapit.
,,Ty bys raději začala už pracovat na jejím případů než aby sis odpočinula a užila si Vánoc" odbočil od tématu otec.
,,Jo, asi.. ale její matka ví že umí magii?!"
,,Ne. Její matka je mrtvá." Vysvětlil my Thor který v této situaci měl největší přehled.
,,Loki měl totiž nějaké problémy s jakým si vesmírným dobyvatelem který ho na New York poslal. Když se mu jednou bratr vzpříčil, zaútočil na něj i na jeho ženu která podle všeho též nepocházela že země. Proto potom Loki svou dceru vychoval sám"
Vyprávěl Thor a v jeho hlase bylo cosi zvláštního.

Chtěla jsem se ptát dál, ale už mi to zakázali. Prý to nemá žádné vánoční naladění a prý si chcou po boji s nima odpočinout. Co já bych dala za adrenalin.

,,Jdu pro dárky!" Vyjekla Tony.
,,Jo, já taky pár mám" začali se všichni zvedat.
,,U stromečku s dárky za deset minut" rozkázala Wanda. ,,Za dvacet" opravil jí Tony a ta na něj jen nechápavě koukla. ,,Ne všichni to tam stihneme tak rychle odnosit'' zatvářil se a odešel.

Zůstala jsem tam na gauči sama. Nemám dárky a nevím kde je stromeček... No jo, stromeček mi pomůže najít Jarvis, ale co dárky?

,,Black, jdeš?" Zavolal na mě s chodby Bucky.
,,Jo..., Ale mám menší problém, nic pro vás nemám" nějak mi to do teď nevadilo. Ale bylo mi trapně tam dojít s prazdnou a já se nerada cítím trapně.
,,Mě to můžeš vynahradit večer" přivinul se ke mě
,,A mě ten další" připletl se k nám Tony a ja myslela že mu jednu vrazím.
,,Odprejskni zvrhlíků nebo ti praskne skořápka tvého svítícího srdíčka."
,,Ale kdo je tady zvrhlík. Já mám přítelkyni. Já chtěl akorát masáž" 
Bucky ho odstrčil a chytil mě do náruče.
,,Co to děláš" vypískla jsem a uslyšela jsem kousek od sebe zase Tonyho smích.
,,Neměla bys zatěžovat ty svoje malé nožky. Přece jen jsi se dnes probrala.

Nechápu co ho to tak popadlo. Ne že by mi to nějak vadilo. Měl pravdu, vážně jsem  v tu chvíli chtěla pomoc, příšerně mě bolelo celé tělo.

Seděli jsme všichni u stromu. Většina z nás tu měla nějakou svou druhou polovičku. Bylo to roztomilé, ale bylo mi líto těch co tu byli sami.

Wanda tu měla Visiona, já Buckyho, mamka taťku, Tony s Pepper,  Clint odjel pro rodinu a za chvíli mají taky dorazit, akorát Thor James Sam a Steve tu byli na ocet. By se měli dát dohromady, je jich sudý počet přece jen.

Když se začali rozdávat dárky, připadala jsem si tak divně. Dostala jsem od každého něco a já pro ně nic neměla. Od většiny jsem dostala buď něco na cvičení, nebo něco magnetického.

Od rodičů jsem dostala album s Mína fotkama z dětství.
A od Buckyho jsem dostala stříbrný přívěsek s hadem.

Byla jsem z toho nadšená.
Už jsme si pak jen povídali a poslouchali koledy které nám hráli do pozadí.

Po chvíli jsem uslyšela cinknutí výtahu v našem patře a několik hlasů. Jen jeden mi byl však povědomí.
,,Clint už dojel"
Všichni jsme si začali stoupat aby jsme přivítali Clinta a jeho pro mě dosud neznámou rodinu.

Stála jsem hned ve předu a když vstoupila jeho manželka se třemi malými dětmi celkem rychle se zarazila a zastavila i svoje kydy. Jen se mi dívala do očí a třásla se strachy.

Chtěla jsem něco říct, ale asi naštěstí jsem to neudělala.. asi by mě jinak Clint prostřelil.

Spíš jsem tam jen tak stála a doufala že někdo něco udělá. Tato situace mi byla strašně dlouhá, nevím jestli to bylo tím že jsem ji zažívala po několikáté, nebo tím že jsem nyní chtěla udělat nějaký aspoň trochu solidní dojem, ale už mě to přestávalo bavit.

Tak jako tak jsem se akorát dívala do zlostného pohledu Clintovi ženy a viděšených tváří těch jeho prcků.

Tak, je tu dvojka. Přemýšlela jsem zda to dát ještě do jedničky, ale řekla jsem si, nový padouch nový příběh. Vím že to trvá, ale nemám kvůli škole moc času. Je to jen takový oddych. Protože stále dělám chyby a nemám nikoho na pomoc VÁŽNĚ SE MOC OMLOUVÁM ZA HRUBKY A PŘEKLEPY. Doufám že se vám to bude líbit. Bude to asi o něco kratší a jednoduší, ale snad to potěší ty, co mají rády Katrin. 🖤.

Black death Nový ne?přítelKde žijí příběhy. Začni objevovat