Prolog

174 6 0
                                    

Am luat brațul tatălui meu si am inspirat adânc.M-am uitat cu emoții si fericire in ochii tatălui meu in care se vedea mândria.Am dat afirmativ din cap si am inceput sa merg brat la brat cu tatăl meu iubit.

Doua usi masive se deschid si atunci intru in răcoarea bisericii.Ma uit in jur,evitând altarul, si vad oameni care sunt in picioare si ma privesc cu admiratie.Am scanat încăperea cu privirea si ochii mei au întâlnit o pereche de ochi cunoscuți.Acel căprui-ciocolatiu care emite mereu fericire.Am zâmbit si mai larg la vederea Elenei.Atunci îmi îndrept privirea spre viitorul meu soț,insa el nu se afla unde trebuie sa ne unim in fata Domnului.Am încremenit.Stransoarea tatălui meu nu mai era prezenta....nu mai simțeam nimic.Vedeam doar acel loc gol unde trebuia sa stea Aleksei.Am scăpat buchetul din mana.Am simțit ochii cum ard,insa am clipit rapid pentru a evita venirea lacrimilor...Odată ce vin,nu se mai opresc.

Ma rasucesc si pornesc spre ieșirea din biserica.Imi ridic rochia si alerg pe plaja de lângă biserica.Cad,îmi sfâșie rochia,ma ud si simt cum vreau sa dispar de pământ,sa mor,sa scutesc lumea cu existența mea.Fug si iar fug pana ajung in fata unei peșterii ascunse intre stânci.Intru in peșterii si simt cum răcoarea ei ma izbeste.Cad pe piatrarece si încep sa plâng,pana simt cum ma i-a somnul.

Aceasta este o noua carte,ceva diferit de ceea ce scriu.

Sper sa va placa.Pana fac 10 vizualizări am sa public următorul capitol.

Acesta este doar prologul si va promit ca următoarele capitole vor fi mai lungi.

Kisses:*

Părăsită in fata altaruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum