Capitolul 1 - Mă gândeam la el.

74 6 0
                                    

~cu 8 ani in urma~

-Mișca-ti fundul ăla mare jos si hai sa plecam,striga Emma de la parter.

-Faith,daca nu cobori,vin dupa tine,urmeaza strigatul lui Caroline

-Vii pe jos daca nu cobori,incheie Katherine

-La naiba!Cobor imediat!

-Imediat inseamna peste ... ACUM !

-Gata,gata,disperatelor,spun făcându-mi apariția la capătul scarilor.

Cobor scările si ajung in fata fetelor.Iesim toate patru pe usa si ne urcam in Macanul lui Katherine.Drumul spre liceu a fost liniștit pana cand am oprit in parcarea de la Starbucks si in difuzoare s-a auzit melodia "Bailando" , melodia noastra.

Se ne fi auzit! Chiar dacă nici una dintre noi nu știa bine spaniola, bâlbâiam si noi acolo.

Ajunsem in fata liceului,am intrat toate ca niște dive.Stiti voi,noi suntem cele mai populare fete din scoala.Toti băieți se uitau dupa noi,insa un singur băiat ma interesa:Alekei Xaloxs.Frumosul grec,proaspat mutat la Scoala noastră din Miami.Ochii de un căprui ciocolatiu,incadrati de un par negru,mereu aranjat in sus iar corpul....de milioane,sculptat la sala.

-Faith,iar visezi la Aleksei?ma întreaba Emma pocnind din degete in fata ochilor mei.

-Mai incet...nu vreau ca toată școala sa știe ca il plac pe Aleksei.Daca as vrea sa striga in gura mare sau v-as lăsa pe voi sa faceți asta.

-Bine,zice Katherine ridicând din umeri.Lume,Faith Anderson vrea sa va spună ca...

M-am repezit către Katherine si i-am astupat gura cu mana mea.Am zâmbit către ceilalți evident iritata,transmintand cu privirea "Puteți sa plecați oameni fără un scop in viata".Toti ceilalți s-au întors la treaba lor așa ca eu puteam sa vorbesc cu Katerine.

-Ce e in capul tau?intreb eu evident iritata de fapta lui Katerine. Bine, si puțin amuzata.

-Pai ai spus si citez "Vreau ca toată școala sa știe ca ca il plac pe Aleksei.As vrea sa strig in gura mare sau v-as lăsa pe voi sa faceți asta"

-Nu am spus asta,o contrazic pe Katerine punându-mi mâinile in sân.

-Isi face apariția Gica Contra,spune Caroline imitandu-mi postura.

-Ba da ai spus-o.Te-am înregistrat.

Katerine a scos telefonul ei din buzunar si l-a dat mai tare "Vreau ca toată școala sa știe ca ca il plac pe Aleksei.As vrea sa strig in gura mare sau v-as lăsa pe voi sa faceți asta".Astea chiar erau cuvintele mele,dar Katerine nu a prins partea cu NU.

-Ai înregistrat ce ai vrut.Am spus "NU vreau".

-Cum spui tu,intervine Elena.

-Bine,gata fetelor,haideti la ora aia afurisita de sport.

Pornim toate pe holuri,dar ma opresc dintr-odată.Si fetele se opresc si se uita nelămuriri la mine.

-Am ceva pentru voi,spun scotand trei saculete roșii.Ma uit înăuntru ca sa fiu sigura ca nu le incurc si le dau fetelor.Cele trei prietene ale mele scot lantisoarele din saculet si se uita ba la ele , ba la mine.

-Sunt lantisoarele prieteniei.Uite,Katerine,tu ai un lănțișor cu litera K si o inimioara lângă deoarece tu știi sa iubesti, chiar dacă te prefaci indiferenta.Caroline,tu ai tot un lănțișor cu liter C si o steluță fiindcă știu ca o sa fi o stea datorită vocii tale. Iar tu Elena,ai litera E si un lacăt deoarece tu te deschizi numai oamenilor care au cheia,aceia fiind foarte putini.

-Multumim,spun toate in cor mirate,dar tu ce ai?continua Caroline

-Litera F si niște buze,fiindcă sărut incredibil,spun ironic dându-mi ochii peste cap.Buze închise deoarece buzele mele sunt pecetluite.

-OK...haide-ți la sport.

Plecam toate patru catre sala de sport si intenționat intram in vestiarul baietilor.Incem o conversatie încercând sa părem cât mai normale.Cu coada ochiului vad băieții cum se holbeaza la noi.Chicotesc si îmi las geanta cu echipamentul de sport pe o bancuta si începem sa ne dezbrăcam.Ajunsesem la pantaloni când l-am văzut.Asa de frumos!Aleksei înainta si se uita la noi.Am rămas toate in lenjerie intimă si atunci ne-am întors toate cu fata la băieți.

-Iar ne-am luat cu vorba si am încurcat vestiarele.Acum o sa... spune Caroline.

-Nu e problema,ne întoarcem,interveni căpitanul echipei de fotbal,Brian.

Dam din umeri si ne echipam.Iesim din vestiar si începem sa radem,insa eu nu prea aveam chef de râs.Când m-am uitat la Alekei am văzut in acei ochi frumoși numai dezgust si indiferenta.M-am pierdut pana cei doi antrenori au fluierat.

-Deci,azi vom juca volei...

-Cu toții,echipe mixte,continua antrenoare.

Am oftat cu toții.

-Patru echipe.Anderson o echipa.Cu celalalte prietene aletale,am zâmbit multumita.Dru,a doua echipa.O'Brian,încă o echipa si McFlee alta echipa,ordona antrenorul.

-Va începe echipa lui O'Brian,continua antrenoarea.

-Jack,Damon,Clark si Stefan.

-McGomery,Crystal,Hanna și...Aria

Te rog nu Aleksei.Te rog,implora in minte.

-Green,Jonshon,Matt și Vicky.

Iaiiii!Aleksei e ultimul si e rândul echipei mele.

-Xaloxs,spun nepasatoare.

-Alegeți câte o cifra.

-Patru,noua,doi,spun primele echipe.

-Cinci,spun eu

-Cele mai mari numere joaca,adică McFlee cu Anderson.

Îmi fac încălzirea si intru pe teren.

*****

Pot sa spun ca Aleksei arata mult mai bine când face sport.Am dat tot ce am putut si am câștigat.Acum stau in pat si scriu in jurnal.

P E

E L

I L

V R E A U.

I T'S

M I N E

B I T C H E S!

M-am trântit in pat si am fixat tavanul cu privirea.Ma gândeam la el.

***

Părăsită in fata altaruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum