-Domnisoara Anderson,ne puteti raspunde dumneavoastra?ma smulge profesorul din visare.
-Aaaa,257?intreb
Clasa incepe sa rada.
-Esti la ora de latina,Faith,imi sopteste Emma.
-Domnisoara Anderson,vreau sa parasesti clasa in acest moment si sa te indrepti catre sala de detentie.
''Scorpie nefututa." gandesc in timp ce ma ridic din banca si plec gratios din clasa dupa ce le arunc cateva priviri prietenelor mele.Ajung pe hol si ma reintorc la visare.Daca fripta aia crede ca ma voi duce , si citez , ''in sala de detentie"se inseala enorm.Printre gandurile mele ma lovesc de cineva.
-Scuze,spune o voce barbateasca.
Barbatul din fata mea imi intinde mana.Ii accept mana si ma ajuta sa ma ridic.Atunci privirea lui o intalneste pe a mea.Vorbind de lup... ,sau gandind.
-Eu sunt Aleksei
-Eu sunt Faith.
Imi intinde mana iar eu o strang pe a lui.M-am cutremurat sub atingerea lui electrizata.
-Vrei sa mergem la o cafea? ma intreaba Aleksei.
Speranta creste in mine.Nu las sa arat entuziasmul meu.
-Sigur,spun cat de indiferent am putut.
Aleksei se intoarce si eu il urmez.Iesim din scoala , il urmez pe Aleksei pana la o motocicleta.Sper ca nu o sa ma puna sa ma urc pe asa ceva.Ma opresc brusc si Aleksei se intoarce catre mine.
-Ce s-a intamplat?
-Nimic.Hai sa mergem.
Iau casca de la Aleksei si ma urc pe motocicleta.Cand ajungem in fata cafenelei realizez ca tot drumul am avut ochii puternic stransi si bretele inclestate de bustul lui Aleksei.
-Pentru o fata ca tine ai multa forta,spune Aleksei afisand un zambet de milioane.
Ii intorc zambetul si ma indrept spre intrarea in cafenea.Ne asezam la masa si comandam amandoi un ness.Pana a venit comanda, mi-a venit o idee geniala.
-Aleksei,asta seara o sa fie o petrecere.Vrei sa vii?
-Sigur,spune iar eu zambesc cu gura pana la urechi.
*****
Am hotarat cu Aleksei ca o sa vina sa ma ia de acasa pe la ora 19.Ma indrept catre dulap si scot o fusta colorata,o geaca de piele si o bluza neagra deasupra buricului.Ma machez si imi las parul liber.Ma incalt cu tocurile negre si sunt gata de plecare.Imi pun telefonul si cheile de la casa in plicul negru,Ies din casa si chiar in acel moment vad motocicleta lui Aleksei.Ii zambesc cand se opreste si ma urc alaturi de el pe motocicleta.L-am indrumat pana la o casa uriasa,casa lui Luck,cel mai popular tip din scoala.Coboram amandoi de pe motocicleta si intrem in casa.Muzica si mirosul de alcool ma izbeste.
-Ma duc sa i-au ceva de baut imi zice la ureche Aleksei.
Dau afirmativ din cap si ma trantesc pe o canapea.Imi scot telefonul si incep sa-l butonez.Ma uit la ceas si observ ca au trecut 15 minute de cand Aleksei a plecat.Ma ridic de pe canapea cu intentia de al cauta pe Aleksei.Cand intru in bucatarie vad ceva ce m-a socat.Intr-un colt se afla un corp de femeie peste unul de barbat.Si nu orice persoana. Aleksei si cea mai mare dusmanca a mea, Dennise.Sangele imi clocotea imi vene si simteam cum ochii ma inteapa.Nu aici!Fug din incapere si ies in aer.Incep sa alerg pe strada ignorand strigatele din spatele.Orbita de lacrimi nu vad ca sunt pe mijlocul strazii.Alerg in continuare si atunci corpul meu este izbit de ceva tare si rapid.Cad la pamant si incerc sa ma misc insa nu mai am control asupra corpului meu.Ochii mi se inchid usor si totul este inghitit de intuneric.