Capitolul 3 - În comă de trei luni.

68 6 2
                                    

Aleksei's P.O.V.

Trecuseră aproape trei luni de când Faith era în comă. Cu toate că o cunoşteam de foarte puțin timp, simțeam o anumită atracţie față de ea. Era cea mai populară fată din şcoală, dar avea un suflet bun, nu ca celelate piţipoance.

Simțeam că înnebunesc fără Faith.

Faith's P.O.V.

Încercam să deschid ochii dar tot ce puteam să fac era să mă obosesc mai tare.

O mână caldă mă atinge.

- Haide, Faith! Te rog! Deschide ochii!

Era vocea Elenei.

Era ca şi cum o puteam auzi, dar nu aveam puterea să deschid ochii.

- Faith, ştii că te iubesc, deschide ochii!

Lacrimile prietenei mele au curs pe mâna mea şi am mişcat-o ca semn de viaţă.

- Domnule doctor! A mişcat mâna! Îşi revine, nu-i aşa?

- Domnişoară, ați spus asta din cinci în cinci minute. Vă înşelaţi, nu se va mai trezi. Trei luni sunt prea multe, mâine o vom deconecta de la aparate.

- Nu! Vă rog! Încă câteva zile! Vă garantez că se va trezi!

- Bun, dar numai o săptămână.

- Mulţumesc din suflet!

Doamne, ce enervant era faptul că îi puteam auzi, dar nu puteam deschide ochii să îi văd!

Am încercat să mai mişc mâna spre Elena, dar tot ce am putut face a fost să mă obosesc mai tare. După câteva încercări asemănătoare cu acelaşi rezultat, am hotărât să adorm puţin. Ştiu că sună ciudat din moment ce eu, practic, sunt în comă, adică adormită.

***

Bună. :3 Presupun că ştiţi de la mine şi surioara mea că acesta este un cont de colaborări. Probabil ştiţi şi că această carte a fost şi pe contul surioarei mele. Ea a decis să mute această carte aici, ca să lucrăm împreună la ea.

Eu sunt Alexandra, oAlexandra48 pe wattpad, şi sper să ne înţelegem bine şi să vă placă cum scriu. :3

Apropo, în legătură cu scrisul capitolelor, vom scrie câte un capitol fiecare. Adică [,] cum eu am scris acest capitol, următorul îl va scrie drăguţa mea soră. :>

Bye. :3

Părăsită in fata altaruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum