Kızın ismi:taena(kim Taena)
Taena nın annesi ve babası vefat etmiştir.
Taehyung adında Bir kardeşe sahiptir.
Ve ailesinden son kalan,Büyük bir villada yaşıyorlar.Sabah~
V:*esner*taena uyan okula gitmemiz gerek.
Taen:tamam tae bağırma yaa.
(yataktan yuvarlanıp yere düşer bu durumda,tabikide kardeşi gülmeye başlar).
V:ahahhah salak.
Taen:salak öyle mi?!...bende şimdi sana güleceğim sevgili kardeşim.
V:neden?
Taen:ahahhahh sölök.
(Banyo ya doğru koşar ve kilitler)
V:yaa çok....çok kötüsün!!*tebessüm eder*
Şu salak ama tatlı kardeşimle uğraştıktan ve zaman kaybettikten sonra günlük rutinimi bitirmiştim,giyinip Okula yolda hiç konuşmayarak hızlı hızlı yürümeye başlamıştık ve bu sayede okula hemen varmıştık.
Sınıfa girdiğimde,Sınıf kendi aralarında bir şeyler fısıldıyordu bende istemeden kulak misafiri olmuştum.
(Burda kızlara numara koyucam çünkü zor oluyo böyle isimsiz.)
1-kız:ay yeni çoçuk gelecekmiş umarım çok havalı ve yakışıklıdır...bu sınıfta sıfır yakışıklı ve sıfır karizmalı bir erkek var.
2-kız:Taehyungda çok yakışıklı ama.
1-kız:yaa onun tarihi geçti yaww kesmiyor artık*güler*.
3-kız:hee o yüzden hep onu görünce üstüne yapışıyorsun.
1-kız:Ş-şey ne yapsaydım başka yakışıklı erkek yok onu kullanmaktan başka bir şey yapmıyorum.
Taen:kizlar kusura bakmayın fakat kulak misafiri oldum,yeni çoçuk beni zerre ilgilendirmiyor sadece konu taehyung...
1-kız:sadece taehyungun yakışıklı oldugunu ama ondan çok sıkıldığımızı söyledik bir problem mi var yani!?
Hoca:olum Sen gir sınıfa benim işim var.
(Yeni çoçuk sınıfa girer)
Taen:kızım kafanı klozetin içinde bulmak istemiyorsan özür dile,sen ne hakla benim kardeşim hakında bunları dersin...yok bilmem tarihi geçmiş yok bilmem çok sıkılmışsın ondan...seni gebertmeden özür dile benim kardeşimden o çok hassas tamam mı gerizekalı!!
V:Taena sakin ol.
Herkes bana hayretle bakıyordu.
Bu kız beni hiç takmamış ve sanki burda duvara konuşuyormuşum gibi beni geçip yeni çoçuğa odaklanmıştı.
Kızlar:Aa,yeni çoçuk çok yakışıklıymış ve bu SINIFIN EN YAKIŞIKLISI.
Şeytan diyor ki yapış şunun saçına...
taen:yaw ben kime anlatım her şeyi,bir taehyung anladı.
?:bende anladım.
Taen:ohh çok teşekkür ediyorum,Bu salaklar bir halt anlamıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗺𝗮𝗳𝘆𝗮 𝗷𝗷𝗸~
FantasyHer insandan şüphelenirsin ama insan kardeşinden şüphelenir mi?.....maalesef evet....elbet masum biri kötü biri tarafından kötü yola düşürülmüştür bu sözü unutmayın...güçlü olan değil pes etmeyen kazanır...her zaman!~