-Zil çalar-
sınıfa doğru gidiyordum arkamdanda yoos'un sesini ve ayak seslerini duyuyordum.
Biraz daha arkamdan koştuktan sonra yanıma gelmeyi başarmıştı.
Yoos:kızım,niye böyle bir şey yaptin!...o badboy!
Taen:umrumda bile degil,gel.
Sınıfa girdiğimizde jungkookun kucağında bir kız vardı ve öpüşüyorlardı.
Gerizekali badboy gerçi badboy ama hani kizlardan nefret ediyodu bu mal.
Yerime ötürmüş onları izliyordum ikisi ayrıldıktan sonra benim gözümden bir yaş akmıştı nedeni yok kendi kendine gelmişti.
Hoc:evet gençler.
Jm:hocam hangi ders ona göre kaynatacam dersi..o...m...g.....ağzımdan kaçtı.
Jk:ağzına sıçayım,keşke dünyada senin sesin duyulmasa dünyayı geçtim olum ben bardan senin bağırma sesini duyuyorum...o yüzden kes sesini jimin.
Sinif:*gülerler**taena,yoonsha hariç*
Hoca:hah jimin susar mısın lütfen şuan dersi zaten kaynatıyorsun.
Benim aklıma başka bir şey gelmişti acaba hoca neden bar meselesini sormadı bu çoçuk bu yaşta bara mı gidiyo...neyse konu şuan şu salak jiminin ders kaynatma işi.
Jm:ahh!!.... jungkook kızmana gerek yok dersi kaynatım zil şimdi çalar...
Manıt gibi Bekler....bekler....bekler.... ve....bekler...
Jk:gerizekalı jimin.... olum saatte bak...saat 15:35....bizde 16:00 da bitireceğiz ve 16:16da dışarıya çıkacağız....son kez 16:20 da sonra yine ders 16:45de eve gidiyoz.
Mana:çok zekisin.
Jk:yok len uydurdum hepsini.
Nefret ediyorum evet ama çok gülmek istiyordum bazende komik işte ama tam bir gerizekali güldüğümü görürse bir şey sanar.
Jk:evet salak jimin......hocam bakın benim kuzen gibi salak,mal ikizi galiba.
Jungkook konuşup durdu,hiç konuşmazdı bu kadar.
Jk:hocam,sana bir şey itiraf edicem.
Hoca:et buyur.
Jk:nusret...şaka ulen....neyse yok bu degil sadece sizi çirkin biliyorum yakışıklı olmanız için tanrıya dua edicem.*tebessüm eder*
Hoca:olabilir...bende her daim senin düzgün bir çoçuk olman için tanrıya dua ediceğim buna emin olabilirsin.
Jk:olamaz.
Hoca:olur olur.
Jk:bence siz evli değilsiniz.
Bu arada bu hoca resim hocası ama bize matematik dersi vericekti çünkü jk un nefret etigi matematik hocası hastaydı....jk bunu seviyor nede olsa "resim"hocası adı üstünde.
Hoca:bu konu ne alaka bilmiyorum ama hayır evli değilim.
Jk:çirkin olduğun için evli değilsin.
Hoca:jk yeter hocalarınla düzgün konuş genç.
Jk:sana son bir şey söyleyeceğim hoca.
Hoca:söyle jungkook.
Jk:ders biti hepsi şakaydı dersi kaynatım işte.
-zil çalar-
Jk:işte sınıf böyle ders kaynatılır....bakın size ders verdim ders...hocam dersi kaynatmış sayılmıyorum olum onlara ders verdim daha ne istiyorlar bunlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗺𝗮𝗳𝘆𝗮 𝗷𝗷𝗸~
FantasyHer insandan şüphelenirsin ama insan kardeşinden şüphelenir mi?.....maalesef evet....elbet masum biri kötü biri tarafından kötü yola düşürülmüştür bu sözü unutmayın...güçlü olan değil pes etmeyen kazanır...her zaman!~