5

409 24 76
                                    


Jk:bu velet özürden ne anlar.

Kai:salak.

Jk:beni sinir etme len defol git!!

Kai gitmişti jungkookda telefonunu alıp instagramda dolaşmaya başlamıştı,bir kaç saatlik bir sessizlikten sonra kai geri gelip jungkooka yumruk atmıştı.

Jk:noluyo len!...sana defolup gitmeni söylemiştim sanırım!

Kaı:mal!

Jk:pardon,mal olan ben miyim?!

Kai:yok babam.

Jk:aynen baban mal olmasa annen ile sevişip seni yapmazdı.

Kai:ha ha çok komik.

Bir ara susup birbirilerinde ölümcül bakışlar atıyorlardı ama sonra kainha nın gözü bana kaymıştı.

Jk:içine gireydin!

Kai:sana mı sorucam,haa!!

Jk:bana sorucan tabi!

Kai:sen kimsin taena ya istediğim kadar bakarım!

Taen:baka...

Jk:bakamasın!

Kai:sana noluyo taena nın bekçisi misin...hahh  yok sa sevgilisi mi demeliydim.

Jk:kes sesini,bir daha da taena nın adını ağzına alma.

Kai:kes len sana noluyo!...

Jk:senin gibi şeref yoksulu kişiler beni susturamaz kendin susamıyorsun daha beni mi susturacaksın...komiksin.

Kai:taena senin bokun olamaz len sen kendine bak şerefsiz...

Kai konuşurken jk dayanamayıp ayağa kalktı ve kainha nın bogazina yapışmıştı kainha nefes alamıyordu bende jk yı durdurmak için koşmuştum.

Taen:jungkook yapma!

Durmamıştı.

Jk:NEVAR BIRKEREDE BURNUNU SOKMA!!

Taen:sana yapma dedim!

Jk:...SENDEN NEFRET EDIYORUM DEFOL GIT BASIMDAN ARTIK YETER JAPONYAYA GIDICEM SENDENDE KURTULUCAM!!!

Taen:jungkook!!

Jk:RAHAT BURAK BENİ...

taen:KALBİMİ KIRDIN!!!

Jk:......iyi halt etmişim!...ben badboyum ÇOK KALP KIRARIM EN ÇOKTA SENİN GİBİ SALAK BIR KIZIN KALBİNİ!

Taen:taehyung ile arkamdan ne saklıyorsunuz!!...bunu söylemeden gidemezsin!

Jk:taehyung beye sor nede olsa sevgili kardeşine inanırsın!

Ağlamaya başlamıştım artık saçmalıyordum.

Tae:onu sen iki yüzlü yaptın!!

Jk:ben mi?komiksin.

Ve gitmişti.

Kafayı yemek üzereydim.

sonra eve gitik malum kainha keyfimizi bozdu ve hemen yatmıştık.

Sabah~

*Kendi kendine konuşur*

Taen:umarım bugün iyi bir gün olur,acaba jk napiyo o pislik  Beyninden ne planlar geçiriyor...

Taehyungun ağzından~

resmen mafyaydım artık,dün ilk hayatımı mahvetme planımı başarmıştım artık bu cehenneme bulaşmıştım başka çarem yoktu.

𝗺𝗮𝗳𝘆𝗮 𝗷𝗷𝗸~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin