Kapitola Šiesta

114 11 0
                                    

Carolina
Až keď sme vstúpili do mojej izby som si uvedomila, že som zabudla dať dole moje všetky plágáty! "Wau, tak to náš máš naozaj rada..." povedal Rog keď uvidel stenu, na ktorej som mala iba plagáty Queenu a The Beatles. Ale Queenu som mala viacej. Taktiež som zabudla zakriť poličku, kde som mala prehrávač a platne Queenu, od Queen I až po A night at the opera. Mala som tam položený aj papier s mojou pesničkou menom "Drowse" (V realite ju napísal Roger xd). Roger k nej prišiel a prečítal si ju. "Není zlá..." povedal keď čítal asi 2 slohu. "Refrén docela chytľavý, môžem si ju nechať? Trochu ju poupravím..." povedal a sadol si na moju posteľ. Niečo tam preškrtol a napísal tam nový text. Bola ohromne dobrá. Mala som v izbe položenú gitaru, akustickú gitaru. Zobral ju a začal niečo vybrnkávať. "C, Em asi G-dur..." Vmenovával akordy a písal ich na vedľajší papier. "Sem daj F-dur, bude sa tam hodiť..." povedala som a vyskúšal ho tam dať. Naozaj, tam bol super. "Dobrá voľba..." povedal a ja som sa usmiala. Nakoniec ju zahral celú. Vybrnkával a použil akordy C, Em, Am, G, F a na koniec ešte raz G. Bola dosť jednoduchá ale to na nej bolo dobré. Začal ju spievať a ja som spievala s ním. Bolo to romantické. "Vadilo by ti to keby bola na našom albume? Urobil by som k tomu aj bubny a Deakyho by som poprosil aby urobil k tomu basovú." povedal a ja som prikývla. "Chcela by si tam aj spievať? Síce na Freddieho nemáš ale nesmievaš zle." doplnil Roger s úsmevom. Brala som to ako kompliment. "Jasné že chcem!" povedala som nadšene. Chvíľu sme sa rozprávali ešte o našej dokonalej pesničke ale do izby prišiel Deaky. "O čom sa rozprávate?" spýtal sa a doniesol nám vodu.  "Píšeme pesničku..." povedala som a ukázala som na papier kde bola napísaná. "Ukáž..." povedal Deaky a prečítal si ju. Nakoniec sme sa na jej výrobe podieľali všetci. Išli sme mi traja do štúdia a skúsili ju zahrať. Deaky hral na basovej, Roger na bubnoch a ja na akustickej gitare. Počas refrénu tam prišiel Bri. "Čo tu stvárate? Už je skoro osem hodín, nikto tu nemá byť po siedmej." povedal kľudne, teda snažil sa. "Poď sem, voľačo sme napísali." zavolal ho Roger k nám. Zobral si svoju Red Special a hral rovnaké akordy ako ja. Nakoniec ešte to pozmenil a pesnička Drowse bola na svete.

Me & Roger [Slovensky]Where stories live. Discover now