John si sadol vedľa mňa. Začala som hrať You're my best friend a Deaks to hral tiež. Znelo to dobre. Teda, dokedy som sa nepomýlila. Pomaly sme avšak museli ísť do zákulisia lebo ľudia prichádzali. Už tam sedel Rog, Bri aj Fred. Freddie sa postavil a išiel obýjmúť Deakyho avšak dosť pokryvkával. "Freddie, čo si zas vyviedol?" spýtal sa s chychotom Deaky. Freddie sa urazene zastavil. Stál tam chvíľu ako stĺp a potom začal rozprávať. "Ja som nič nevyviedol" povedal a otočil sa späť. John Reid sa objavil a začal voľačo vybavovať s kapelou. Bola to hrozná nuda. Keď konečne odišiel, koncert započal. Objavila som sa až v '39 kde sa Fred musel ísť oddychnúť. Ach, jak moc tú pesničku nerada spievam! Chvíľu som tam bola a potom som zas mala pokoj do Bohemian Rhapsody. "Mama, oooh, I don't wanna die I sometimes Wish I never Been born at all!" zaspievala som a išli sme do zákulisia. Docela som iba zavadzala. Keď už malo nasledovať God Save The Queen, Rog mi podal ukulele. "Choď a zahraj im tam" povedal. Vyšla som aj s ukulele. "Ahojte! Toto je moja vlastná pesnička ktorá sa volá "I'm still standing" (Som nekreatívna a šlohla som pesničku od Eltona 😂😂 Ignor that fact please xd). Chytila som poriadne ukulele a začala hrať. "Looking like a true survivor, feeling like a little kid..." spievala som a do toho som aj hrala. Pri refréne už každý spieval "jeeejeee jee" čiže som mala aspoň niekedy menší oddych. Bol to úžasný pocit. Nakoniec som odišla zahrali God Save The Queen a bol koniec. Všetci sme sa po koncerte vybrali do jednej reštaurácií čo bola blízko. Čašníčka sa celý čas na mňa pozerala ako na dementa. Neviem prečo. Na mňa ako na dementa a na Rogera ako na Boha.
Roger
Zaujímalo by ma, prečo sa na Car pozerá ako na dementa. Chytil som Car za ruku. Usmiala sa na mňa a čašníčka na mňa vypúlila oči. Prvý krát asi vydela zamilovaný párik. "...a ešte jedno cappuccino." doobjénaval si Brian. "Zachvíľu to tu bude" povedala čašníčka a nechala nás osamote. Bri vytiahol niaky papierik. "Počúvajte, boli by ste ochotný a dali mi moju pesničku na ďalší album? Volá sa Sleeping on the sidewalk a zaspieval by som ju sám." povedal Bri. Freddie sa urazene oprel. To robil vždy keď niekto chcel spievať vlastné pesničky bez neho. Neubránil som sa a zachychotal som sa. "Je ti niečo smiešne, milovník áut?" povedal Fred. Oh, no. Nazval ma prezývkou. Pán Mercury ma dnes pekne naštval. "Freddie, nevolaj má milovník áut, lebo narozdiel od teba, nemám 8 mačkiek!" naštvane som mu odpovedal.Freddie (prvý krát s pohľadu Freddieho, hehe 😏)
"Oni nie sú mačky! Sú to kamaráti a majú aj mená!" skrýkol som naštvaná na Roga. Toto keď nepočula celá reštaurácia tak nikto. "Upokoj sa mačiatko." povedal v kľude Bri. Nejak som sa to snažil predýchať. "Ako sa má Goliath, Oscar, Tifanny, Tom, Jerry a ostatný?" opýtala sa ma nakoniec Carolina. "Majú sa dobre" odfŕkol som a hodil ešte jeden zamračený pohľad na Rogera a Briana.
Carolina (moja asi najobľúbenejšia postava, hehe 😂)
Sedela som tam a snažila sa zachrániť hádku. Konečne sme sa po sto rokoch dostali na hotel a všetci sme zaspali ako Šípkové Ruženky. Ja som vstala okolo obeda, mám tak super brata. Keď som sa zobudila mala som pripravené raňajky, asi už vychladnuté, hotelová izba bola pekne uprataná akoby tu nikto nebol. Deaky sedel na gauči a s vypnutými hlasom pozeral telku. Asi ma nechcel vzbudiť. "Dobré ráno!" povedal keď sa na mňa pozrel. "Prosíš si obed alebo raňajky?" povedal zo srandy a už mi niesol cereálie. Áno, na hoteli sme mali "raňajky do postele". Zjedla som ich. Spala som dosť dlho, asi tak 10 hodín. "Bri tu ráno bol, Freddie sa zase necíti dobre, keď ho to neprejde budeš vystupovať ty namiesto neho. V poslednej dobe sa necíti moc dobre." povedal Deaks. Hneď som musela vyraziť sa Freddiem. Vrazila som do jeho apartmánu ako hurikán. To čo som uvidela ma zarazilo. Sedel na gauči, v jednej ruke víno a v druhej ovládač. V kľude si kukal telku akoby sa nič nestalo. Zarazene sa pozrel na dvere. "Ja ti to vysvetlím!" povedal a hneď sa ku mne bral.
Urobím to takto 😂 Túto to useknem a idem písať hneď ďalšiu časť xd Keď budem mať Wi-Fi tak každý deň budú vychádzať časti xd
Sayonara ✌🏻
VOUS LISEZ
Me & Roger [Slovensky]
FanfictionMladé dievča, Carolina Deacon sa zamiluje do jej brata kamaráta, Rogera Taylora. Nie dlho to tají a preto počas jednej hry scrabble mu dá aj pusu. Avšak ich nachytal Deaky ktorý bol poriadne nahnevaný. Po hádke s bratom sa konečne rozhodne vyznať lá...