نقاش

42.5K 609 9
                                    

في مستشفي كبيره في تركيا ...ايه ده سامعين اللي انا سمعاه ...وشايفين كمان ...
ايه ده يا نهار ابيض انا شايفه دكتوره واقفه حاطه الهاند فري في ودانها وبتغني وهي بتعمل عمليه .....ههههههه بهزر يا جماعه خلاص ...
بجد شايفه دكتوره .وطبعا عرفت انها دكتوره من البالطو اللي هي لابساه واقفه مبتسمه جداا والمرضي كلهم بيضحكو في وشها وحتي الدكاتره ...

صباح الخير يالينا ..
لينا عامله ايه وحشاني ..قصدي وحشانا ..
دكتو ره لينا ليكي.وحشه

لينا وهي مبتسمه ..ازيكو يا جماعه وحشني جدااا

ددخلت لينا الاوضه وقلعت البالطو وكانت لابسه

ددخلت لينا الاوضه وقلعت البالطو وكانت لابسه

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

ددخلت دكتوره لوجين ..
لينا ...عامله ايه ..انتي ماشيه واله ايه
لينا ..اه يا ماما خارجه ..
لوجين ..يووه يا لينا انتي مش ناويه بقه تنتبهي للمستسفي بتاعتانا بقه وتبطلي اللبس بتاعك ده ..البسي زي البنات بقه انا زهقت منك ..
لينا ..يا مااااااما قلتلك مش بحب غير السلوبيتات ..بحبهم جدااا
قصدك عفريته ...
لوجين ولينا انتبهو علي الشخص اللي بيتكلم كان احمد والد لينا ..هو من مصر
لينا ...بااااابا وحشني عامل ايه ..
احمد ...يااه انا مش بشوفك في المستشفي غير صدف ...انتي لسه برضو مش عاوزه تستقري ...
بابا خلاص بقه انا دخلت المجال اللي حضرتك وماما حبيينو وكمان تفوقت فيه بامتياز كمان بس خلاص حابه ابقي في مجالي بقه ...سيبني علي راحتي ...
احمد ...انا عارف يا حببتي بس انا ومامتك عملين المستشفي لمين ...ليكي انتي يا حببتي عشان مفيش حد هيعرف يمسكها بعدينا لما نموت ..
لينا بزعل ...بعد الشر عليك يا اجمل اب واحن ام في الدنيا متقولوش كده ...وعلي العموم هعمل اللي انتو عاوزينو بس مش دلوقتي ممكن ..
لوجين ..خلاص يا احمد سيبها علي راحتها ...
لينا وهي بتحضن مامتها ....مااامي حببتي ...بحبك كتيييير ...
لينا ..سلام بقه عشان متأخرشي

سلاااام


نزلت لينا من المستشفي بسرعه ركبت عربيتها ..اخر موديل لونها اسود ..وااو ..المهم
راحت علي مكان ركنت العربيه ونزلت ...مشيت كتيييير ..لحد ما وصلت لمكان هادي وباين عليه انه حي فقير شويه ...
مجرد ما دخلت ..
ليناااااااااااا ....
لينا كانت بتضحك من صحابها اللي اتعرفت عليهم بالصدفه بس عشان متحسسهمشي بالعجز لان هما فقرا مش فقرا اوي بس اقل من مستوي لينا بكتير فعشان كده بتركن العربيه بعيد وبتمشي ..واصلا لبسها ميحسسهمشي انها غنيه لانه بتلبس زي الولاد
هايدي ..صديقه لينا الوحيده ..مهندسه وباباها ومامتها مسافرين لانهم رجال اعمال ..هي عايشه في فيلا جنب فيله لينا بس احيانا بتقعد معاها واحيانا لينا بتفضل معاها عشان باباها ومامتها مشغولين في المستشفي ..

عشقتك وحسم الأمر ..(صغيرتي)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن