"Donghyuck hadi yemeğe gidiyoruz, Jeno ve Jaemin sahilde bir restaurantta bizi bekliyorlar. "
Renjun kapı eşiğine yaslanarak seslenmişti.
"İstemiyorum, burada dosyaları gözden geçirip bir yandan da kendime acı çektirmek istiyorum."
"Kendine acı çektirmek için Jeno, Jaemin ve bana sorman gerekiyor canım, biz burada ne diye duruyoruz?"
"Hayatıma burnunuzu sokmak için."
"Naz yapma bebişinin bebişi."
"O ne biçim sevgi sözü öyle, lafı dolandırma zaten bu aralar kafam yeterince dolu."
"Sen benim bebişimsin ben de senin bebişinim
o yüzden bebişinin bebişi oluyorsun.""Sen nasıl iş sahibi oldun bunları düşünürken işsiz herif."
"Bak lafa tutuyorsun bizi geç kalacağız! Jaemin ve Jeno'nun dırdırını çekmek istemiyorum."
***
"Deli gibi özledim sizi."
Jaemin üstümüze atlarcasına sarılıyordu.
"Jaemin biz en son geçen pazar görüştük ne yaşıyorsun sen kafanda. Jeno'yla sevgili olunca iyice dramacı oldun."
"Benim ne suçum var Renjun? Ne oluyorsa kendi hür iradesi yüzünden oluyor beni işe karıştırmayın."
Jeno olayın kurbanı olunca kendini aklamak adına sesini yükseltirken konuşmuştu.
"Dokunmayın arkadaşıma belki canı drama queen olmak istiyor."
Jaemin'in yanağına minik bir öpücük kondurduktan sonra kolumu omzuna atmıştım.
"Evet şekerim doğru söylüyor, üstüme gelmeyi bırakın "
Jaemin dudaklarını büzerek dayanışmamıza devam etmek için konuşmuştu.
Jeno birkaç saniye önce hiçbir şey dememiş gibi Jaemin'i korumaya başlamıştı.
"Günışığım haklı saldırmayın günışığıma"
Günışığım.
Güneşim.
"Mark!"
Yaklaşık 20 kere mutfaktan odama doğru bağırmıştım ama ses vermiyordu.
"Mark Lee, eğer kalkmazsan seni evden gönderir ve kalan 4 günümde tek başıma kaliteli vakit geçiririm. Bu sana son uyarımd-"
Sözüm yarıda kesilmiş ve koşarak mutfağa gelen ve kulaklarıma yeni kalktığından dolayı boğuk çıkan sevgilimin sesi dolmuştu.
"Aa günışığım olur mu öyle bak kalktım işte. Emrinizdeyim Lee sevgilim hayatım Güneşim her şeyim Donghyuck bey."
"Aferin akıllı ol böyle."
"Ödül yok mu ya? O kadar kalktım, üstüne sana iltifat ettim."
"Ailem bir hafta evde değil ve sen bir hafta benimle kalma hakkına sahipsin. Ne kadar doyumsuz olmaya başladın sen. Daha ne istiyorsun ki?"
"Özür dilerim günışığım seni öyle seviyorum ki her an yanımda ol istiyorum. Her an sana sarılayım, seni öpeyim, tenim tenine değsin istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stealer :: 𝒎𝒂𝒓𝒌𝒉𝒚𝒖𝒄𝒌
Cerita PendekBu okuduklarınız bir masal değildi ve mutlu sonla bitemezdi.