Każdy może zdefiniować siebie w inny sposób. Jedni powiedzą na swój temat tylko tyle, że jestem kobietą czy mężczyzną, drudzy, że jesteśmy tylko ludźmi, którzy czasami nie potrafią odnaleźć się w tym zagmatwanym świecie. Ja natomiast patrzę na świat z zupełnie innej perspektywy. Nie jestem jakimś przeciętnym człowiekiem, jestem kimś znacznie więcej. W moim odczuciu jestem kimś bardzo wartościowym i te wartości chcę wam przekazywać i nakłaniam was żebyście wy też je w sobie odnaleźli.
Każdy z nas niewątpliwie jest kimś wyjątkowym i unikatowym. Pamiętaj, że tylko od Ciebie zależy jakim człowiekiem się staniesz. Tylko od twojej osoby i twoich poglądów zależy jakie będziesz miał poczucie własnej wartości, bo zdanie innych na nasz temat to tylko iluzja. Dopóki w nią nie uwierzysz, bo wtedy już pojawia się problem. Jeśli to czytasz, na pewno nie chcesz stać w miejscu i pragniesz prowadzić inspirujące, ciekawe życie stale się rozwijając. To jest właściwa droga, bo dopiero ucząc się nowych rzeczy i poznając siebie jesteśmy w stanie nareszcie wiedzieć czego oczekujemy od życia. Dopiero w momencie gdy zrozumiemy siebie jesteśmy w stanie zrozumieć innych i wybaczać. Wtedy możemy osiągnąć taki wewnętrzny spokój i prowadzić życie, jakie sobie wymarzymy. Marzenia się spełniają.
Ludzie nie osiągają tego, co chcą, bo nie wiedzą czego chcą.
Nigdy nie dowiesz się czego chcesz w życiu, jeśli nie spróbujesz. Ostatnio byłam w momencie kiedy zdałam sobie sprawę, że prowadzę bardzo wygodne życie, zupełnie szare życie. Mianowicie dopadła mnie rutyna. Nie robiłam zupełnie nic żeby się rozwijać. Uczyłam się rzeczy, których nie chciałam. Stałam w miejscu, a mój partner stale się rozwijał. Nie widziałam sensu i zupełnie nie miałam pomysłu na siebie. Dopóki nie uświadomiłam sobie, że to tylko moje błędne myślenie i nie słuchałam mojego wewnętrznego głosu, który potrzebował rozwoju, stałego rozwijania pasji, moich zainteresowań. Zawsze miałam ich mnóstwo, ale szybko się nudziłam i to zatrzymało mój motorek do działania.
Postanowiłam natychmiast coś z tym zrobić. Zaczęłam oglądać bardzo mądre filmy psychologiczne i czytać przeróżne artykuły. Jestem na etapie gdzie poznaję siebie i analizuję swoje zachowania, wyciągając wnioski. Powiem wam szczerze, że dzięki temu jest mi dużo łatwiej zrozumieć, doradzić czy wybaczyć. Zachęcam was do podążania razem ze mną, do dyskusji, stałego rozwoju, coraz lepszego poznawania siebie, słuchania swojego wewnętrznego głosu. Przede wszystkim aby nie marnować swojego czasu. Kieruję ten artykuł szczególnie do osób młodych, nieskończenie kreatywnych, skłonnych do dyskusji i refleksji, ale także do ludzi ambitnych, którzy wiedzą czego oczekują od życia i chcą się tym chętnie podzielić, inspirować. Chciałabym żebyśmy motywowali siebie wzajemnie.
Polecam odpowiedzieć sobie na pytanie zawarte w tytule tego wpisu, bo jeśli wiesz kim jesteś, posiadasz solidny fundament aby budować swoje szczęście i wewnętrzną motywację do działania.
Pozdrawiam i życzę żeby każdy z nas poznał swoje granice oraz żył w zgodzie ze sobą :)
CZYTASZ
Psychologia Sukcesu
DiversosPytania na które warto sobie odpowiedzieć, które skłaniają nas do głębszych refleksji i Tobą potrząsną oraz sprawią, że zdecydowanie lepiej poznasz siebie. Znajomość własnej osoby jest bardzo ważna. Okładkę wykonała blueandstars 💜