friend request

35 3 0
                                    

-Γεια! Η ιστορία μας ξεκινάει λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, εγώ είμαι η Αγγελική.

-Οπα οπα! Πολύ φορά πήρες εσύ! Ποτέ είπες ότι ξεκίνησε η ιστορία μας?

-Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα ρε Αντρέα γιατί?

-Ααα Ναι εεε?

-Εντάξει ίσως λίγο πιο πριν αλλά δεν θέλω να τους ζαλίζουμε με τα δικά μας...

-ΟΟΟΟΧΙΙΙΙ!Αν είναι να το πεις θα το πεις σωστά!

  Γεια σας είμαι ο Αντρέας και αυτή τη φορά θα σας πω εγώ σωστά την ιστορία μας με την Αγγελική! Όλα ξεκίνησαν μια μέρα που για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι τι μέρα ήταν...

-ΝΑ ΒΛΈΠΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ??!!

-ΣΤΤΤ!

  Που είχαμε μείνει πριν μας διακόψει... Ααα ναι! Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι τι μέρα ήταν ούτε και μήνα...(😂😅) Αλλά ίσως ήταν Οκτώβριος ή Νοέμβριος. Τότε λοιπόν έστειλα αίτημα φιλίας στο Facebook στην κυρία Αγγελική  . Και αυτή δεν το απάντησε αμέσως....

                      ...Γυναίκες...

  Μετά από λίγο καιρό ,ούτε αυτό το θυμάμαι (😂😅) ,απάντησε και δέχτηκε το αίτημα λοιπόν... Αλλά εγώ δεν της έστειλα!
Δεν ήθελα να με περάσει για κανένα πεφτουλα! Έστειλα λοιπόν και στο Instagram ,με δέχτηκε και εκεί, αλλά ούτε εκεί της έστειλα περίμενα να περάσει ένας μήνας.

-Να μιλήσω τώρα?!

-Όχι...

-.....

-Άντε μιλά!




Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την πρώτη μου ιστορία This one for you... ❤️❤️❤️
Και να κάνετε follow ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️

Επίσης μην ξεχάσετε  να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments Σε αυτή αλλά και στις άλλες δύο ιστορίες μου!❤️❤️
 

Lost December Where stories live. Discover now