Чон Чонгкук е един от най-известните супер модели,както в Корея,така и в целия свят.Той бе красив,но ужасно студен и отблъскващ.
Парк Джимин - новият студент в Националния университет в Сеул.Току-що се бе преместил от Германия и нямаше търпение да види новият град, хора...а може би и новата любов?
Бе първият ден на Чим в университета.Той държеше куп учебници в ръцете си и беше усилил музиката от слушалките си на максимално ниво,за да избегне разговори с околните.Щом застана на входа директорът го приветства и Джимин свали слушалките си.-Парк Джимин,приятно ми е да се запознаем,аз съм директор Чен,надявам се да ти хареса тук. -каза той и подаде ръка.
-Приятно ми е,господин Чен! -Чим се здрависа с човека,леко покланяйки се и влезе в сградата.
В същото време,в университета се провеждаше новата фотосесия на модела Чон Чонгкук за новия брой на списание "ELLE". Когато влезе вътре,без да иска,Чим погледна какво се случва и видя момчето,присви очи,за да го огледа изцяло и след това продължи.През това време Чонгкук го гледаше с периферното си зрение и се чудеше кога този досадник ще спре да го гледа.Щом фотосесията приключи,фотографите си тръгнаха и оставиха Чонгкук в сградата,той вървеше бавно и бе втренчил погледа си в телефона.В същото време от другата страна се задаваше Чим,той бе щастлив и подскачаше от радост,че са го приели в университета.Джимин забеляза силуета на някакъв човек в далечината,но си мислеше,че е някой от състудентите му.Той продължаваше да скача и щом доближи момчето,без да иска се бутна в него,изпусна учебниците си и падна на земята.
-Какво правиш,смотаняко?Не виждаш ли,че има човек пред теб? -каза Чонгкук със студения си тон
-А-а-аз...съжалявам.Не те видях. -изплашено каза Чим.
-Следващия път внимавай повече,защото ако пак го направиш,ще те пречукам! -изсъска Чонгкук и подмина момчето.
-Каква злоба само...Та аз само го бутнах,даже не беше нарочно -тихо каза Джимин,изправи се и започна да събира учебниците си.След това тръгна към стаята си,защото бе напрегнат кой ли ще бъде новият му съквартирант.
След 20 минутно търсене на стаята,Чим я откри и почука.Щом вратата се отвори,Чим се усмихна и поздрави.
-Здравей!Аз съм Парк Джи-
-Парк Джимин,новият ми съквартирант,да.Приятно ми е,аз съм Канг Ючан,но можеш да ме наричаш Чан.
Чим се усмихна и се поклони.Влезе в стаята и се огледа,бе красиво,чисто и подредено.Той започна да подрежда багажа си,като през 2 минути изпускаше по нещо и тихо псуваше.Щом Чан видя,че Джимин е подредил нещата си,го попита:-Е,откъде си,защо дойде тук?Разкажи ми повече за себе си.
-Роден съм в Бусан,но живях 20 години в Германия,сега дойдох тук,защото знам,че университета е уникален. - каза Чим,поглеждайки момчето.
Двамата прекараха два часа в приказки смях и забавления и накрая решиха да излязат навън.Вече се бе стъмнило и те обикаляха по центъра,пълен с нощни приятни светлини,много хора,песни и танци и мирис на приятна храна.Вече се бяха опознали достатъчно и бяха станали приятели.Прибраха се след полунощ,но все още не искаха да спят,пуснаха си филм.След първия половин час на филма,Чан усети,че приятелят му се беше облегнал на рамото му и бе заспал.След това момчето се излегна назад и положи Чим отново на рамото му,бяха заспали сгушени един в друг,това беше началото на новото им приятелство.
YOU ARE READING
𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘨𝘶𝘺 // 𝘫𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬☆
Fanfiction"Какво правиш,смотаняко?Не виждаш ли,че пред теб има човек?" ... и ето така започна всичко.