merhaba ben y/n .22 yaşındayım türküm . Kore ye 2 yıl önce geldim . Ailemi henüz 11 yaşındayken kaybettim . Etrafımda sadece 2 kız 1 erkek kuzenim ve bir kız kardeşim var.siyah düz saçlı siyah gözlü bir kızım kilom 35 boyum 1.67 yani kısaca yer cücesiyim. kimseyi dinlemem kendi kafamı eseni yaparım . ne kadar çok sevsem de sevgimi dışa vurmam bu yüzden çevremdekiler bana duygusuz der acı ya dayanıklı bir kızım .
sırada Yoongi de ama onu anlatmama gerek yok olduğu gibi ama ünlü değil bir katil .bir kişiyi sırf yüzünde ben var diye öldürebilir tam bir PSİKOPAT.
en büyük kuzenime gelince o aramızdaki tek erkek benden 9 ay büyük ama ona oppa demiyorum. normalde o Kore de yaşamak istemiyor ama bize bakmak zorunda olduğu için burada ha adı ise Burak .siyah saçlı ela gözlü.
şimdi ise 2. kuzenimde adı Eda. oda benim kafa dengim eğer yan yana gelirsek insanı sözlerimiz ile öldüre biliriz.o kahve renkli saçlı sarı gölü bir kız benden 6 ay büyük .
evet sırada en küçük kuzenimde adı Seda . Eda ile kardeşler. benden 11 ay 25 gün küçük . sarı saçlı ela gözlü bir kız. o benim tam zıttım.
ve son alarak kız kardeşim olan Hira . sarı saçlı mavi gözlü benden 4 yaş küçük . o sarı ben sıyah saçlı olduğum bize limon ile zeytin diyorlar. ama o lens takıp saçını boyattı.yani bir star diyeseğim ama değil bir modifiyeli şahin
geri kalan üyelerde mafya