yeni bölüm

187 10 6
                                    

HATIRLATMA:

yg-.............................

y/n-wtf???

HİKAYE:

yg-madem benden nefret ediyorsun şimdi benim kölemsin.

y/n-wtf???

beni kolumdan tutu yandaki sandalyeye bağladı.ve bir kırbaç getirmelerini istedi.adamlar getirdi.kırbaçı alıp bana doğru gelmeye başladı.

y/n- ne y-yapacaksın??

yg-ne oldu korktunmu hayatını sana zindan yapacam.

dedi ve sıratıma vurmaya başladı.ama ağlamadım çünkü küçükken çektiğim acılardan dolayı bu bana vız geldi.vurmaya devam etti ağlamadığımı görünce sinirlendi ve daha hızlı vurmaya başladı.

YOONGİ DEN*

Y/n hayla ağlamamıştı buda benim sinirlerimi bozdu daha hızlı vurmaya başladım sırtı kan doluydu parçalanmıştı ama hayla ağlamadı bende elime jilet alıp karşısana geçip koluna çizik atmaya başladım taki bayılana kadar acıdan ağlamadı bile ama bayıldı ölmesini istemediğim için eskiden doktor olan arkadaşım j.shep i çağırdım istemediği bir meslek olduğu için ayrılmıştı

j.shep-evet yoongi-sshi

yg-şu kıza bak hyung ölmesin 

j.shep-senmi yaptın .

yg-bundan sanane işini yap ve git daha ne istiyorsu aferin öpücüğümü?

j.shep-düzelmeni.

yg-ne yapacağımı sana sormicam kıza bak git işte.

j.shep-tamam.

j.shep y/n nin sıratına baka bilmek için y/N nin üstünü çıkardı sadece iç çamaşırı ile kaldı . sırtı hep kandı onu öyle görünce bir an içim acıdı.ne hayır yoongi sen şu zamana kadar fedarlık yaptın nede acıdın sen aşık olamazsın (bal gibide olursun).j.shep y/n yi tedavi ettikten sonra onla kendi kıyafetlerimden bir tane istedi bol olması gerekiyormuş.en bol olan kıyafetim benim en sevdiğim t-short umdu götürdüm gittiğimde j.shep y/n nin sırını sarmıştı getirdiğim kıyafeti ona verdim oda y/n ye giydirdi ardından kolunuda sardı ve gitti.ben , y/n ve adamlar yanlız kaldık adamları kovdum adamlar giderken aralarında bir tanesi y/n ye baktı nedenini bilmeden adamı silah la vurdum ve öldü(yok halay çekecekti).silah sesi ile y/n yavaş yavaş uyanmaya başladı.

y/n-...........................

yg-NE!!!!

sınır 6 vote


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

psikopat sugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin