Zafar Shazadi ky kamry mein jata hai aur Ak gulam Shazadi ko shrbat dy kr ja rha tha aur waziry alla sy tkra giya,Gulam Waziry alla sy mafi mangny laga tha Waziry alla ny uss Ko galy sy laga liya aur sath hi apni chari sy churi nikal kr gulam ky pao mein mar dyta hai.
Gulam:Ahhh😨😱😱😱 Zafar gulam ka moo bnd kr dyta hai aur gulam byhos ho jata Hai. Zafar:Bhot khub Shazadi bhot khub ap ky liyy chota sa tufa laiyy hai 500 koss dur zam zam baag sy gulab ka phool.Agr ap iss phool ko dawaty aman mein laga kr a gii tu humari izat,,, "Shazadi talwar bazi kr rhi thi aur talwar bazi krty wqt Shazadi sy Zafar ka phool cut jata hai" Bijli aur Badal:Ahhh😲 cut gii izat🙁 Yasmine:Ap kuch kh rhy thy Waziry alla. Zafar:Yahi ky ap kab tk talwar bazi krti rhy gii kabi na kabi ap ko bi kisi nojawan ka hath thamna pry ga.Ap janti hai Shazadi ky Badisah ko ap ki shadi ki kitni fikar hai,Wo hr wqt yehi sochty rhty hai ky un ky bad Baghdad ky tahkt pr kon bhty ga, Humara mana hai ky Hindustan sy lotny ky bad ap ko apny aba Hazor ko iss musibat sy nijat dalni chayay. Yasmine:Ap sahi kah rhy hai waziry Azam Aba Hazor ky Hindustan sy lotty hi hum un ki yeh musibat asaan kr dy gy hum un sy kh dy gy ky un ky bad Baghdad ky tahkt hum bathty gy aur dunya ki sab sy phly Sultana bany gy.
Zafar:Pr Shazadi,,, "Yasmine Zafar ki bat cut ti hai" Yasmine:Haan😰Safyd Baal. Bijli aur Badal:Ahh😨😨 Zafar:Umar kam hai humari lykin tajurba bhot zayyda. Yasmine:Hum Ap ky liyy rang bhjwa dy gy ta ky ap apna tajurba rang shky Waziry Alla. Zafar:G Shukriya. Yasmine:Alwida. #Alladin House. "Aladdin kitchen may jakr baht ta hai" Ruksaar:Ary yaha Q bhat rha hai dhk nhi rha mein piyaz caat rhi hoo andar kamry mein ja kr bhat. Aladdin:Bas ami ab mein tujy kam krty huay nhi dhk shkta ab lagta hai ghr mein bahoo ani chayay jo mari bhuri ami ki kihdmat kry. Ruksaar:Bhuri,Tujy mein bhuri dhkai dyti ho nikalo khandani chapal bato abi. Aladdin:Mein tu mzq kr rha tha ami. Ruksaar:Acha chl bata kasi larki sy shadi kry ga tu. Aladdin:Jis ki anhko ki namken gusthkiya 😍😍 Ruksaar;Haaan Namken waly ki bati sy shadi kr ga tu😲😲
Aladdin:Ami😓 Ruksaar:Mein janti ho mara bata Shazadi Yasmine sy Shadi kry ga.
Aladdin:Han ami😄Pata hai kal dawaty aman ka ahkri din hai kal shai jalos mein Shazadi ki palki niklay gi aur wo mein dhkny jao ga. Ruksaar:Yeh kapry phan kr jay ga tu ussy dhkny. Aladdin:Haan. Ruksaar:Tu yahi ruk mein abi ati ho.
"Ruksaar Ander sy ak assrafi la kr Aladdin ko dyti hai"
Ruksaar:Yeh rhk aur uss sy tu apny liyy nay kapry ly lyna. Aladdin:Ami ap zorart sy zayyda assrafiya bacha kr rhkti hai. Ruksaar:Maa apny baty ky liyy khna,duay aur umady tk bacha kr rhkti hai phr assrafi kya chz hai.
"Ruksaar ny khansi krna suroo kr di"
Aladdin:Pr ami yeh assrafi tu ap by hakem sab ko dyni thi apna alag kr wany ky liyy. Ruksaar:Thori si khansi thi thk hogi hai jb tu Shazada bny ga Tu tujy dhk kr sari taklify dor ho jay gi mari.
"Aladdin kapry lyny bazar ja rha tha Ky Ruksaar ki awaz aii. Ruksaar:Apny liyy nay kachy bi ly lyna kb tk tu phty kachy phan kr ghomy ga. "
Sab larkiya hasna suroo kr dyti hai" 😂😂😂 Aladdin:Ami😓😓😓 Ruksaar:Yad sy ly lyna. #At Maihaal. "Zafar ainay mein dhk kr apna Safyd baal utar dyta hai aur pichy sy ak adami ki cheekny ki awaz a rhi thi Zafar tali marta hai aur kamry ka khofiya drwaza khul jata hai" Bijli aur Badal adami ka tiir sy nishna ly rhy thy" Bijli:Badal jija ji a gy. Badal:Han a gy😴 Bijli:Arry jija ji sachi mein a gy😬😬 Badal:Jija ji a gy😨.
Bijli aur Badal:Jija ji ayy. Zafar:Jija ji nhi muft khuro tumhry aqa hai hum,12 sal ho chuky hai Tumhari bhan ko guzary. Badal:Didi mar gai Tu kya hua rishta Tu janmo janmo ka hota hai na. Zafar talwar nikalta hai "
Aur gulam kya pait py rhkta hai"
Gulam:Ahhh😨😨Hazor humy maf kr dy jiay hum sy glti ho gai.
Zafar:Dusman ko hum maf nhi krty,saf kr dyty hai 😈
"Zafar talwar gulam ky pait may mar dyta hai aur Gulam mar jata hai"
Bijli:Pr jija ji ap ki shadi Shazadi sy kasy ho gi?
Badal:Agr shadi nhi ho gi tu ap sultan kasy bny gy?
Zafar:Shadi tu humari Shazadi sy hi ho gi,Aur Baghdad ky bi badisah hum hi bny gy.
Bijli aur Badal:Pr kasy??
#At Aladdin Place
"Aladdin ak dukan may ja kr kapry dhk rha tha" Dukan dar:Ayy chor 😡Tujy pata hai yeh kitny manhgy kapry hai.
Aladdin:"Gud gudi sy bachy hasty hai"jab pasy jaab may basty hai"
Tab sary kapry bi sasty lagty hai."Aladdin dukandar ki tarf assrafi phnkta hai aur kapry dhkna suroo kr dyta hai"
Dukan dar:Yeh assli wali assrafi tyry pass kasy hai?Oo smja tyra Gadar bap tujy dy kr gya ho ga.
Aladdin:Ap ko kasy pata mary abu Gadar thy😡😠
Dukan dar:Arry log khty hai.
Aladdin:Ap ko pata hai agr mein ap haa sy kapry nhi lo ga tu kya ho ga.
Dukandar:Kya hoga?? Aladdin:Mara kya hai mein tu dusri Dukan sy kapry ly lo ga,Pr log tu khy gy na tum bagoo dukandar ky pass gy thy, waha sy kapry Q nhi liyy, Pr mein ap ki burai thori na kro ga mein tu kh do ga bas asy hi pr baty banany waly log tu baty bany gy hi wo tu khy gy hi na ky bagoo dukandar kapry manhgy dy rha hoga,Ary manhgy nhi pahty kapry.
"Aladdin Ak kapry ko pahr kr khta hai"
Aladdin:Arry asy pahty kapry😅
Bagoo:Arry yeh kya kiya😳
Aladdin:Phr bat pahly gi log ap ky haa sy ak roomal kya dhaga bi nhi ly gy,Ap shark py a jay gy ap ky hath may assrafi kya katura hoga aur ap khy gy,,
Bagoo:Allah ky naam py dy dy ry baba😫
Aladdin:Thk hai bhai mein chlta ho.
Bagoo:Arry Arry mary bap tujy jo chayay wo ly ja pr mujy bakhss dy🙏
"Aladdin kapry ly kr waps ja rha tha aur rashty May piddi sy takra jata hai"
Aladdin:Piddi😄😄mein tuj sy hi milny a rha tha, tu mari chachi ki kary dar mari bachpan ki dost pr iss ky bad bi tary pass mujy sy milny ka wqt nhi hai.
Piddi:Chl jhoty tary pass bi tu wqt nhi hota😍
Aladdin:wasy Piddi tujy sy Bhot zorori bat krni thi.
Piddi:Haan😄😄😄Kya bat krni hai 😍
Aladdin:Shazadi Yasmine ky bary may😉
Piddi:Mein nhi bat kr shkti😡Mujy Shazadi ky liyy bhot kam hai Mujy Shazadi ky liyy phool lana hai phool ky balti lani hai balti ky liyy rasi lani hai mary pass wqt nhi hai 😬
Aladdin:Arry Piddi sunn na.
"Aladdin chlty chlty gir jata hai aur Piddi pichy dhkti hai aur Aladdin ko asy nichy girry dhk kr Piddi ko lagta hai ky Aladdin ussy propose kr rha hai"
YOU ARE READING
"Aladdin"Naam Tu Suna Hoga
AdventureStory about princess Yasmine and a village boy Aladdin who is forced to steal thing when he was a small boy by his relatives hence people named the thief kala chor (masked thief)this is a story of love of Yasmine and Aladdin the two very different p...