Episode 8

63 8 0
                                    

#At Aladdin Place
(Aladdin chilang laga kr Chirag ko pakrne lagta hi hai ke Achnak ak Awaz Ati hai)
Guffa:Roko...
Aladdin:Ko,,,Kon hai ap?
Guffa:Bare Aqa kuch chaty hai.
Aladdin:Kon hai ap?aur kaha hai?Bare ka,
Kaka.
Guffa:Bare kaka nhi Bare Aqa.
Aladdin:Han han wohi wohi,Bare Aqa kaha hai ap?
Guffa:Tum bare Aqa aur unn ke ghr ko nhi jante?Ab jan jao gy Aj tak yaha Chirag ko pany kitny Ayy kitny gy.
Aladdin:Batay na kitny Ayy aur kitny gyy?
Guffa:Kya???
Aladdin:Ap ne hi tu kaha na yaha Chirag lene kitnyAyy aur kitny gyy tu batay na kitny Ayy aur kitny Gyy?
Bare Aqa:Khamosh bare Aqa Misal de rahe thy tum Ayy tu ho pr Yaad rhko chirag tak sirf wohi ponch shkta hai jo ak nak niyat ka Insan ho.
Aladdin:Niyat tu Nak hai pr ho tu chor tera kya huga Aladdin?
Bare Aqa:Tumhare pas chirag bahr le kr jane ke liyy 400 pal hai uss ke bad ak pal bi yaha roke tu bare Aqa ke ghr me Hamesa ke liy Qayad ho jao gy.
Aladdin:Ye tu mera Bay hath ka khal hai Bare Kaka Ahh matlb Bare Aqa.
Bare Aqa:Asan hai tu kar ke dhk.
(Aladdin chilang laga kr Chirag ko pakr ne lagta hai pr Chirag hua me aur uper ho jata hai)
Aladdin:Har khosish ke sath ye chirag tu orta hi ja rha hai,Meri Nazoro me nhi tu hua me orta ja rha hai.
Bare Aqa:Tum kah rhe thy ke ye kam Asan hai?
(Aladdin ak Sonay ki Assrafi utha ta hai aur Chirag ko marta hai pr Chirag wohi rhta hai)
Bare Aqa:Ab tumhare pas sirf 300 pal hai uss ke bad tum Hamesa ke liyy bare Aqa ke ghr me Qayad ho jao gy aur uss ke bad ye darwaz tumhare liy kabhi nhi kholy ga.
#Baghdad Maihaal
(Yasmine Place)
Yasmine:Kholy ga iss kali Qitaab me se wo Raaz kholy ga jo humy uss Adami tak le kr jay ga jo Humari saltnat ke khilaf ye Shazish kr rha hai.
Piddi:Wase Shazadi lhka kya hai?Kahi uss me Shayri wayri tu nhi lhki hai Qky Larky na ye sab lhkte rhty hai Qitaabo me Mujy na mere Ak dost ki Qitaab mili thi Ak bar uss me na ak se bhar kr ak ghtiya shyr lhka tha phla shayr tha
(Shyr Shyr Shyr bhago bhago bhago)
Bara hi Ajeeb Shayar hai uss ka Naam hai Alad...
Yasmine:Jisa marzi shayar ho Piddi tumhe iss se kya?
Piddi:Haan ye baat bi hai.
(Shazadi Yasmine kali Qitaab ko pahrti hai)
Yasmine:Iss Qitaab me shyri nhi balke Baghdad me hone wali bemaniya aur sare Gayr Qanoni kamo ka hissab lhka hua hai Baghdad me ye jo bi Adami hai Bare hi Ohade pe ye sare Gayr Qanoni kam krwa rha hai Piddi,Jase Gayr Qanoni Sharab bachna logo ko apna gulam banana unki lagan chori kr lena aur,Hum nhi jante ye kya kya kr rha hai Piddi?Aur Piddi iss kali Qitaab me sare Giroho ke Naam bi lhky huy hai jase ye dhko Takla,Mota,Namkeen aur ye muchmunda.
Piddi:Pr Shazadi inn ke Maa Baap ne Ase Ghatiya Naam Q rhky hai?
Yasmine:Piddi ye Naam nakli hai taky ye Kali Qitaab kisy ke hath lag gai tu unn ki pahchan chupi rahe.
Piddi:Ooo tu phir unn ka Sardar Kon hai?
Yasmine:Piddi iss kali Qitaab me iss Giroh ke sab se choty Adami ka Naam sab se phale lhka hai phr uss ke bad uss ke bare phr uss se bare iss ka matlb hai ke Qitaab ke Akhri pane pr...
Piddi:Inn sardar ka Naam.
Yasmine:Piddi Naam lhka hua hai pr hum pahr nhi pa rhy ye moo se suro ho rha hai aur Aar pr khatam ho rha hai.

Yasmine:Piddi Naam lhka hua hai pr hum pahr nhi pa rhy ye moo se suro ho rha hai aur Aar pr khatam ho rha hai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yasmine:Beach ke lafaz mety huy hai Piddi.
Piddi:Kase met gay Shazadi?
#Flash Back
(Aladdin aur Yasmine ragistan me jaghr rhe thy aur Achnak Qitaab niche girti hai aur Aladdin aur Yasmine dono Qitaab ko pakrte hai aur Qitaab niche Ragri jati hai jis ki wajah se Naam met gya tha)
Yasmine:Ahhh,Uss kaly chor ki wajah se hum uss Adami tak ponch ne waly thy jis ki wajah se Humare Aba Hazor ki tbiyat itni kharab rhti hai ye sab uss kalychor ki wajah se ho rha hai Piddi Najne Q wo humare Kaam me hamesa Tang Arta rhta hai Najane Q,Q,Q??
(Shazadi kali Qitaab ko niche phank ne lagti hai)
Piddi:Shazadi Qitaab.
Yasmine:Humari Qitaab,Shukriya Piddi.
#At Aladdin Place
Bare Aqa:Bare Aqa ka ghr tumhare liy nhi hai bachy Tumhy tu apni Ami ka Hath pakr ky ghr pr hi rhna chayay tha.
Aladdin:Ami,Ami har muskil me Koi na koi rasta dhkati hai agr yaha hoti tu wo kya krti?
#Flash Back
(Aladdin Doodh ki matki utar rha tha pr Aladdin ka hath nhi phonch rha tha;
Ruksaar:Aladdin,Kai bar jawab humare samne hota hai lekin hum sawal me itna ulagh jaty hai ke jawab humy dhkai hi nhi deta.
(Ruksaar Aladdin ke samne ak chair krti hai)
Ruksaar:Aoo iss pr char jao.
(Aladdin chair pe char kr matki utar leta hai)
Aladdin:Ami khati hai har musibat ka jawab aksar samne hota iss paryshani ka jawab kya hoga?
(Aladdin ko samp ki awaz Ati hai,Aladdin piche dhkta hai,
Aladdin Shocked 😲
Aladdin ke piche ak Rasi hoti hai jis ka behaviour samp ki tarah hota hai)

"Aladdin"Naam Tu Suna HogaWhere stories live. Discover now