(Khatra pur hua ban ke oor jata hai,Aladdin ko hoss A jata hai)
Aladdin:Khatra pur kaha gaeb ho gya?
(Sab log bi hos me A jate hai aur sab phle jase ho jate)
Asad:Aryy hum Azad ho gae😃,Hum teno dost yaha se guzar rahe the aur yaha Qayad ho gae lekin ap ne A kr hume Azad krwa diya.
Aladdin:Ab ap log ghr ja shkte hai.
(Sab log apne apne ghr ki trf rawana ho jate hai)
"Aladdin Yasmine ke pas jata hai"
Aladdin:Main ne tumhari jan bachi,Tum ne Shukriya tu zaror kha hoga,Pr main ne nhi sona hoga😉Yasmine:Haan😬Hum ne Shukriya nhi kha.
(Yasmine apne ghory ki trf bhrna suro kr deti hai)
Aladdin:Arry kahna tu chayay main ne tumhari jan bachi.
Yasmine:Hum ne bi tu Tumhari jan bachi.
Aladdin:Ooo,Kis se?
Yasmine:Apne ap se,
Warna ab tak tu hum tumhe 10 bar mar chuke hote,Iss bar tum humare kam Ay ho iss liy hum tumhe choor rhe hain,Agli bar humre samne bi Ayy na..
Aladdin:Jo hukam shatana😂
Yasmine:kya😬
Aladdin:A-Ahh,mera Mtlb Sultana,Sultana.
Yasmine:Thik hai.
(Yasmine apne ghory pe chr jati hai aur chali jati hai)
Aladdin:Bansti,Abhi humara safr baki hai Jldi se kam khatam kr ke Ami ke pas jana hai,Ami kitni paryshan hon gi?
Chle ab.
(Aladdin Basanti ke upr bhyt kr chl parta hai)
#Night
Aladdin:Allah hi jane ab iss safr ka agla khatra kya hoga?
(Aladdin ko samne ak pahar me roshni nazar Ati hai)
Aladdin:Basanti,Roko.
Lagta hai yahi humara rasta hai,Najane ab hume kis khatre ka samna krna pare ga?Ami dua krna mery lia.
#At Ruksaar Place
Ruksaar:Pata nhi Aladdin ne khana khaya ho ga ke nhi?Kam me kuch yad hi nhi rhta usse.
(Ruksaar ki nazar Ummar ki taswer pe parti hai)
Ruksaar:Ap ka beta ap hi ki tarah bahadur hai ap usse dhkte tu bhot fahkar hota ap ko,Humara Aladdin bhot khas hai.
#At lamp keeper place
Lamp keeper:Ye kase mumkin hai?Ye larka Khatra pur kase par kr gya?Qunke khatra pur wohi par kr shkta hai jo meri paheliya janta ho.
#At Ruksaar Place
Ruksaar:Main ne Aladdin ko ap ki lhki hui har kitaab, paheliya,Shyri sab pahr kr sunai,Ta ke wo bi ap ki tarah naek aur bahadur ban sahke.
#At Aladdin Place
Aladdin:Ami abu jate jate ap ki sari khusiya bi le gai the lekin ab wo sari khusiya waps lotane ka waqat A gya hai.
#At Ruksaar Place
Ruksaar:Aladdin ke pas ap ko le kr kitne sawal hai kash wo ap se mil kr in sab sawal ka jawab le shkta,
Main janti ho ap zinda hain,Aur ap jahan bi honge ap ki dua Aladdin ke sath ho gi.
#At Lamp keeper place
(Lamp keeper apna nakab utarta hai)
YOU ARE READING
"Aladdin"Naam Tu Suna Hoga
AventuraStory about princess Yasmine and a village boy Aladdin who is forced to steal thing when he was a small boy by his relatives hence people named the thief kala chor (masked thief)this is a story of love of Yasmine and Aladdin the two very different p...