1

118 9 3
                                    

Biz iyi insanlar herkesi iyi sanarak hata yaptık.bizim asıl hatamız iyi olmaktı...
Kötü insanlara iyi davranarak kendimizi üzdük. sırf insanlar mutlu olsun diye biz kendimizi üzdük, belkide öldürmeye çalıştık kendimizi ama yapamadık...
İlaçlar içtik belki,belki bileğimizi kestik,belki faça attık,belkide etrafımıza zarar verdik...
Biz iyi insanlar olarak hep iyiliği bekledik ama tersi oldu ve bize hep kötülük geldi.
Belkide sınanıyoruz ama neden sırf sevdiğimiz için sınanmış olamayız değil mi ?
Olmaz yani olamaz...
Bazılarınız bana deli mi bu kız diyebilir.
Evet deliyim,evet şizofrenim. Evet kafayı yedim....
Bunların hepsi çok sevince oluyor.

Mesela öldüğüne inanmıyorsun...
Gelicek o diyorsun,dönecek bana diyorsun,beni bırakmaz o beni çok seviyordu diyorsun ama o seni bırakıp gidiyo...
Ayrılıyorsunuz...
Belkide mecburiyetten gitti diyorsun,ya hala seviyorsa diyorsun,ya özlediyse,ya beni arıyorsa oda benim gibi diyorsun ama o çoktan başka kokulara kendisini bırakmış ve başka tatlara gitmiş oluyor. Ve en acısı da o kişi en yakın arkadaşın olabiliyor ve arkadaşının eski sevgilin olduğundan haberi olmayıp sana gelip mutluluğunu anlattığındaki o içinin yanması çok acı bir şey...
Geldik bölümün sonuna sevin dünyanın sonunda ölüm var demeyeceğim herkes gibi...
sevmeyin abi...
sevmeyin...
siz hiç sevipte mutlu olan gördünüz mü?
Sevmeyin canınız yanar severseniz, sizi yakarlar ve sizinle yanmazlar kendi kendinize kül olur bir rüzgarla uçarsınız...
Sevmeyin...
Yazarken ağladım nedenini bilmiyorum ama gözlerimden yaşlar aktı ve sancak dinledim yazarken
-sancak/üşüyorum aldırma...
Seviyorum sizleri🖤♾
Bir kusurum olduysa affedin 🖤♾

Siyah kalplere hitaben...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin