Bölüm 3: Garip Tören

4 0 0
                                    

Bölüm 3: Garip Tören

Bunun olacağını nasıl bilebilirdim? Biliyor muydun En zor anı ben geçiriyorum!

-General ile karşı karşıya kaldığı zaman onun tarafından yapılan bir yanıt–——-

.......

'Neler oluyor?'

3. Sınıf Magical Priest Jeraph şokta mırıldandı. Sayı şimdiye kadar ortaya çıkmalıydı, ama olmadı. Şimdi bile, Büyük Büyülü Rune, pahalı Talic Stone'dan yakıtını tüketmeye devam etti. Bütün formülleri ve runeleri kontrol etti, ama hiçbir şey yanlış değildi. Yeni bir Talic Stone bile getirdi, böylece töreni yaparken yetersiz enerjiden dolayı herhangi bir sorun çıkmayacaktı. El kitabından kaynaklanabilecek her olası sorunu düşündü, ama tuhaf bir şey yoktu.

Sadece bir ihtimal kaldı.

'Ama bu mümkün mü?'

Tören için ne zaman eğitildiğini hatırladı.

Büyük Büyülü Rune, vücudun içindeki Banderi kontrol etmek için yapıldı. Fakat yüz günden daha eski olmayan yeni doğmuş bir bebeğin vücudu içindi. Tarihe göre, mümkün olan en yüksek puan sadece 88 idi. Güneş'in Kılıcı Liviath 85 ve Kuradan 86 idi. Bu yüzden rune 97'ye kadar ölçmek üzere tasarlandı.

Bu sadece bir hevesle karar verilmedi. Bander'in ölçülmesinde en etkili derece 97 oldu. Yukarıdaki herhangi bir şey Talic Stone'un% 15 daha fazlasını gerektiriyordu ve çok pahalı olduğu için 97'de ölçmeyi bırakmaya karar verdiler.

Bebeğin 97'nin üzerinde olup olmadığını ve ne olacağını sorduğunu hatırladı.

'Bu önümde oluyor...'

Ancak şu anda çok emin olamadı. Kılavuzda olmamasına rağmen ne yapacağını biliyordu.

Şu anda bu sorunu çözmesi gerekiyordu, böylece Talic Stone'u kullanmayı bırakıp Kont Roman'a bir cevap verecekti, yoksa Talic Stone'u fazla kullandığı için araştırma parası düşülecekti.

'Buradaki formülü değiştirip bunu değiştirirseniz...'

Jeraph hızlıca formülü sabitledi ve akışı kontrol etmek için kendi <Exar> değerini kullandı. Bununla sayı hala ortaya çıkmaz, ancak ölçüm limitini kaldırabilirdi.

'İşte başlıyorsunuz!'

Işık daha sonra bebek tarafından emildi ve parlak bir şekilde parladı. Yakında, Jeraph derecelendirmeyi doğru bir şekilde ölçüyor.

"Neler oluyor?"

"Bitmiş gibi görünüyor. Ama numara nerede? "

Soylular birbirine karışmaya başladı. Sonunda parlayan parlak ışık, kesinlikle ölçümün yapıldığı anlamına gelen ışık olmuştur. Daha önce izlemişlerdi, ancak sayı ortaya çıkmadı. Roma ailesinin ikinci oğlunun Bander Derecelendirmesi'nin numarası eksikti.

Oysa en sinirli olan adam Jeraph idi.

'Hımm ... ??'

Jeraph reytinge baktıktan sonra doğru bir şekilde yapıp yapmadığından emin değildi. Daha önce böyle bir derece görmemişti.

"Neler oluyor? Herhangi bir problem?"

Kont Roman, Jeraph konuşamadığı için ona geldi.

"Ah, um..."

'Ah, ben sadece Kont'a söyleyeyim ve onun yargıç olmasına izin vereyim.'

Jeraph çabucak kararını verdi. Bu onun hatası değildi ama bunun için suçlanacağından emindi. Bu nedenle, gelecekteki sorunları önlemek için Kont sorununa herhangi bir konuyu sokmak daha iyiydi.

Jeraph sessizce Kont reytingi anlattı.

Kont duyduğunda şok oldu, ama çabucak normal ifadesine geri döndü. Sonra podyuma kalktı ve soylulara bağırdı.

"Herkes, hepiniz bu olayın kafasını karıştırmış olmalı! Verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı her birinizden özür dilemeliyim. Sir Jeraph az önce bana runenin hesaplamasında küçük bir hata olduğunu ve bu yüzden sayıyı göstermediğini açıkladı! Ancak derecelendirme ölçüldü ve bana bilgi verildi. "

Herkes Kont'a döndü. Eğer reyting görünmediyse genel olarak iyi algılanmıyordu, ancak bunu kimin açıkladığına bağlıydı. Ünlü, sadık ve sadık bir savaşçı olan Roman, kesinlikle yalancı değildi.

"Oğlum, Sian'ın derecesi... 57!"

Çok yüksek bir rakamdı, ancak insanlar heyecanlı görünmüyordu. Babanınkinden daha yüksekti, fakat kardeşininkinden daha düşüktü. Ra-Bander'in gelmesini öngören insanlar hayal kırıklığına uğradılar, ancak yakında alkışlamaya başladılar.

"Tebrikler! Artık ailenizde iki büyük sütununuz var! "

"Savaş Tanrısı ailenizi kutsasın!"

Tören bitmişti.

Kont Roman, Jeraph'la bir araya geldi ve sıkı çalışması için ona ciddi bir şekilde para ödedi. Tören sırasında meydana gelen küçük olay çabucak unutuldu ve zaman hızla geçti.

Yani, ikinci oğlu Sian'ın 17. doğum gününe kadar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Swordmeister of RomeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin