15

2.2K 198 139
                                    

[2019. 04. 07.]

- Sziasztok - köszön Woojin mosolyogva Felixnek és Jeonginnak, ahogy belépnek az ajtón. Válaszul mindkettőjüktől csak egy-egy halk sziára futja. - Hát te, Lix, miért egy szál pólóban vagy? Megfázol - teszi hozzá aggódóan.

- Innie az indulás után öt perccel kitalálta, hogy fázik, szóval most rajta van a pulóverem a sajátja mellett - nevet fel a kérdezett, mire a legfiatalabb is elmosolyodik, miközben még jobban belebújik a ruhadarabokba önmaga melegítése gyanánt.

- Tényleg, te beteg vagy... Kérsz teát? - simít végig Jeongin felkarján Woojin, a másik pedig csak aprót bólint. - Gyertek.

A házigazda elindul egy rövid folyosón, a két fiú miután leveszi a cipőjét követi őt a nappaliba, amely egybe van építve a konyhával. Felix elég szépnek és tágasnak találja, viszont még így sem érti, tízen - mivel a szülinapos anyja is velük lesz - hogyan fognak kényelmesen elférni.

A helyiségben az anyuka és a második legidősebb fiú pakolják elő a tányérokat, amikor odaérnek. Köszönés után az asszony egyből odasiet a vendégekhez - pontosabban Jeongin szerelméhez.

- Szia, téged hogy hívnak? - teszi a jobb kezét a vállára, majd a választ meg sem várva kezd újabb mondatba. - Jaj, de aranyosan nézel ki!

Közvetlen, és ez tetszik Felixnek, csak a hirtelen megilletődés miatt nem tud mit reagálni, ezért inkább csak bájosan mosolyog. Nagy nehezen kinyögi a nevét és egy köszönömöt a dicséretért.

- Tudod, anya, ő az új srác - segíti ki Woojin, látva a nő kicsit meglepődött arcát.

- Ó, aki két hete él itt?

- I-igen - motyogja Lix, de belül már várja, hogy ne ő legyen a középpontban.

- Anya, csinálnál Jeonginnak egy teát? - tereli a témát 'Jin, biccentve az egyik kanapén kuporgó maknae felé, majd int az eddig ácsorgó új vendégnek, hogy nyugodtan üljön le valahova.

- Ne segítsek inkább valamiben? - Sejti, hogy valami ilyesmit illik megkérdezni ilyenkor, mégis bizonytalanul ejti ki a száján ezt a mondatot. Hiszen honnan kellene tudnia, hogyan kell viselkedni valaki más otthonában, ha eddig nem hívták meg?

Kicsit fél, hogyan is fog elsülni ez az este. Nem ért az emberekhez, a Stray Kids tagjai az első barátai, és még velük sincs teljesen jó kapcsolata.

- Ugyan, nem kell, megoldjuk, ülj csak le - válaszolnak neki egyszerre hárman, ez pedig egyre furább számára; minek megkérdezni, ha úgyis nem a válasz?

Beharapva az alsó ajkát, ujjait tördelve huppan le Jeongin mellé, aki szinte azonnal átöleli, melyet az idősebb gyengéden viszonoz. Ez mindkettőjüket megnyugtatja, és Felix gondolatait eltereli arról, hogy fogalma sincs, tulajdonképpen mit is kéne csinálnia.

(...)

Már fél hat múlt, mégis még mindig csak öten tartózkodnak a házban. Az elmúlt időben vagy hatszor hívták fel a többieket, akik mindig csak annyit válaszoltak, hogy úton vannak. Felix egyre kényelmetlenebbül kezdi érezni magát, mivel az imént Woojin kiabálását hallgatta legalább két percen át arról, hogy hol a fenében lehetnek már a társaik, meg egyébként is csak akkor mert megszólalni, amikor kérdezték; szóval tényleg nem tudja, mi is történik éppen. Reméli, hogy amint megérkezik a másik öt ember, kicsit fel tud oldódni, mert jelenleg csak térdeit felhúzva ücsörög a kanapén Jeongin mellett feszesen maga elé bámulva, miközben narancslevet iszogat (melyet szintén csak felajánlásra volt képes kérni).

7.9 - Stray KidsWhere stories live. Discover now