"Dobrodošla u pakao"

466 16 3
                                    

Ja sam Kris.Imam 16 godina.

Zivim u jednog porodici u kojij niko neobraća pažnju na mene.Tata stalno ima poslovne razgovore a mama je stalno na poslu,moj brat......nista zanimljivo ima 5 godina i cuva ga dadilja koja je kao babaroga.Jedino bise sa kojim bi mogla da pricam je moj pas Don.Njemu pricam sve tajne.Moram da priznam stalno lazem,bezobrazna sam ogovarm....svasta.Jednom sam se rasoravljala sa nastavnikom veronauke jer neverujem u Boga.Dala sam mu mnogo razloga ali on uvek izmisli nesto.Moji roditeljji me salju na to ni ja ne znam zasto.

Sada moj kraj:

Šetala sam Dona i razmiljala kako da zeznem jednu devojčicu koja je mnogo ruzna i svi je zezaju.Videla sam da Don video neku mačku preko puta prometne ulice.Izvukao mi se iz ruke.Potrčala sam za njim i okrenula sam glavu i videla jedno ogromni svetla........gledala sam zbunjeno i onda odjednom sam pala dole.Nista nisam osećala.Videla sam sve ubrzano.Ljudi si dolazili , gledali svi su slkali moje telo,a onda su me sklonili i opet su automobili poceli da jure na ulici.Odjednom sam krenula da prolazim korz zemlju.Isla sam i isla a onda sam pocela da padam.

Pala sam ipred nekog crnohpg zida koj je bio ogroman nije mu se video kraj,ali nije zid taj koj me je zainteresovao nego crvena vrata na kojima je pisalo "Dobrodošla u pakao".Prišla sam vratima ona su se sama otvorila.Pala sam negde.Nisam znala sta se dešava.Sve se okrenulo tako da vrata budu na podu.Setila sam se sta smo ucili "Samo oni loši idu u pakao".Krenuka sam da pada a onda me je neko uhvatio za ruku i poceo da me vuče.Gledala sam kao neke niveo.Nisam mogla sve dobro da vidim jer se sve brzo desilo.Videla sam neke ljude koji su zakopani do pola,ljude koji gore i mnoga mučenja.Onda sam pala u neko crnilo.

Pdjednom se cuo glas "Dobrodosla u pkao.....JA SAM....."

Culo se cutanje.....a onda sam drsko rekla "Ko si ti!?Reci više , ako mislis da se plasim...NE!"

"Ja sam......SOTONA!!!!!Poznat sam po vise imena......Djavo,Lucifer........oličenje sam svega zlog na ovoj planeti"

"Šta pričaš? O.o?"

"Ipričaću ti sve ukratko.....kako je sve nastalo......STVORITELJ je napravio novu planetu......na koj ce biti zivota.....zainteresovao sam se........hteo sao tu planetu.......imao sam svega......svi su me voleli ali mi je nesto falilo tu..........njihovo molenje za zivot.......ubrzo sam video kkao izgledaju ta niva bica.......bila su slicna kao mi......ali bili su bespomocni....nista nisu mogli......cak ni da lete.......bili su upucenu u moj rad u da hocu da ih osvojim.......postojalo je jedno drvo.Koje je imalo plodove koje nisu smeli da se jedu to je trebalo da bude kao neki znak postovanja sto oni nece jesti i da ce se nauciti redom......posto nisam mogao da dodjem na Zemlju kao ja odlucio sam da se pretvorim u nesto......u zmiju......naterao sam ih da pojedu.....tako sto sam im reko da ce postati bogovi.....i tako sam im usadio malo crno seme zla koje je sada u svima vama samo kod nekih se razvija a kod nekoh ostane samo seme.Ti si ga razvila i to puno.....zato nisi poslati ni u jedan nivo pakla vec ces postati DEMON ili pali anđeo."

"Ok....mogu reci da sam uglavnom razumela ali sta ja treba da radim"

Imaces punu moc.....sve ces moci da radis.Da napakostis kome hoces....jer.....ces....imati moc.

Devojka u pakluTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang