#Capitolul III - Doar trup,suflet si iubire .

43 4 2
                                    

Rowena  si-a mai revenit dupa bauturile tari pe care le bause . Se sperie cand realizeaza ca este goala langa Charn . Se ridica din patul mare , aduce o cana cu apa rece si cuburi de gheata din bucatarie , de pe o masuta castanie . Dorind sa se convinga ca nu viseaza arunca apa rece pe Charn , care se sperie si se ridica , Rowena nu visa , incepe sa tipe . Charn admira trupul gol , merge incet la ea si ii atinge pielea de catifea , o saruta usor pe frunte , apoi pe buze . Un singur sarut pe buze , dupa care Charn se intoarce spre pat . In acel moment in ea s-au trezit tot felul de senzatii , pe care le credea uitate pe veci .  

-Charn ... zise Rowena .

-Da . raspunse si se intoarse spre ea .

In acel moment Rowena  il saruta cu pasiune pe buze , isi strecoara mana prin parul lui si apoi printr-o imbratisare ii spune tot ce simte pentru el . Charn i-a castigat inima . O poarta in brate prin camera parfumata , dupa care se aseaza amandoi in pat , sarutande-se romantic . Charn ii spune :

-Te iubesc ! 

-Si eu te iubesc , Charn ! Vreau sa fii doar al meu ! 

-Sunt doar al tau ! Chiar dinainte sa te nasti ..

In acel moment Charn se uita la ea ,trup peste trup , suflet langa suflet si o singura iubire , o noapte de amor. Amandoi isi doreau asta , au grija unul de celalalt , sentimente pure , o iubire pura. Ea era tanara .

-Mi-e frica .

-Te iubesc ! O sa am grija de tine !

O ridica usor , o saruta pe frunte si pe buze , apoi o aseaza peste el , trupurile lor formand un singur trup . 

Sus . Jos . Sus . Jos . Saruturi , imbratisari , vorbe dulci soptite , un parfum imbatator . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 14, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îngerul ηegru ☽Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum