Ben artık saraydaydim. Orada kalıyordum. Her gece olduğu gibi prensler avlanmağa giderlerdi.Sonra bir iki saat geçenden bana göre saraya geri dönerlerdi.Yine aynı geçenlerden biriydi.Bana cecil söyledi ki.
Hanazono Cecil: Michiru san biz gidiyoruz dışarı çıkma.seni seviyorum.eger gelmezek korkma (gülerek şirin sesi ile)
Ben: tamam da veda kimi konuşma.
Hanazono Cecil:Veda gibi mi düşünüyorsun.
Bunu söyleyip gitti.Hiç bir şey anlamadım. Ben anlamıştım ki bende aşık olmuştum onlara.Gittiler hepsi.bu kos koca sarayda tek başıma kaldım.Korkmuyordum ama içim rahat diyildi.İki Üç saat gecdi uyumamisdim hatta prenslerden ses yok idi.Artiq dayanamadım dışarıya çıktım belki Mirai gili buldum Toa gili buldum Kensui gili buldum.Ama yokdular Allah kahretmesin.Artiq ağlıyordum.Saraya geri döndüm. Odama kalktım.Ve yenice yatagima oturmuştum.aşagıdan ses geldi içindedir acı çekme sesleri. Heme korkarak indim aşağıya.gördüyüm şey karşısında şaşırdım.boys ağır yarali halde buldum çokda kan yitirmişdiler.Hemen kaçdım yanlarına ağlıyordum.
Ben:size nolduuuu!!! Ağlıyordum.gözümün yaşını sildi noa.
Hiyori Noa: ağlama tamamı bak zaten üzülüyoruz sen ağlarken çok kötü oluyoruz.
Ben:Sizden başka kiminle vakit geçirecen kiminle suda oynicam kiminle gül toxumu ekicem.
Shizuki Lee:seviniyorum ki seni bukadar güldürdün.sende iyiki anı burakicaz.Michiru san seni çok çok ama çok seviyorum.
Arimitsu Haruki: Artık bizden kurtuluyorsun.sevinmek yerine ağlıyorsun.
Ben:iee ben sizinle gülüyorum sizinle vakit geçirmeyi seviyorum. Lütfen bunu bana yapmayın.beni yalnız birakmâyin.yalvariyorum.
Utaori Toa: Arigato güzel prensesim.
Ve gözlerini yumdular.benden bir bağırma cikdi ki.oo bağırma ile aglamagim hıçkıra hıçkıra ağlamagim.İeee söylemeyim beni yalnız birakamazsiniz dedim.Mika geldi. Gördü ki prensler yerde kanlar içinde yatması ve bende başlarında ağlamam.Sonra oğlanların taputlarina koyub yukarıya çıkardılar.prenslerin ölümünden bir kaç gün sonra öyrendiki bunların ölümüne kurtlar sebeb olub. Ve diğer vampirler birlesib kurtlara saldırdılar ve beklenmedik olduğu için hepsini teker teker öldürüldü.yine bir kaç gün sonra ben saraya gittimki kizilgülere bakim.Bakdigim kimise oğlanları özledim kalkdim sarayın tabut yerine onları görmey istiyordum.özlemisdim hemde onlara aşık olmuştum.onlarin kucağına atılmak istiyordum. Ve kapıyı açtım odaya girdim.tabutlara bakdim gördüyüm kimi kalmıştılar.Ve tabutlara taraf gittim onları o kadar özlemiştim ki her an onlara sarilmak istiyordum.Ama yapamıyordum çünkü kızıl güle örtülü idi.Dayanamadim yakın gittim Lee'nin tabutuna.Giden kimi kızılgülün tikanina batı elim ve elimin kanı Lee'nin tabutuna döküldü ve tabutan Lee'nin ağız hissesine geçdi. Hiç bir şey anlamadım.benim gözümden yaş akmaya başladı.çünkü onlarla vakit geçirmeyi özlemiştim.Leenin tabutuna sarılıb ağladım.gôz yaslarim her yere akdi.Sonra kendimi topluyub.digerlerine bakdim ve çıkdım dışarı.Eve doğru gittim.ve o sarayda.nelerse baş vereceğini bilmiyordum.
Vampirlerin ağzından 🌹🌹🌹🧛🧛
O kız prenslerimize aşikdi. Yani ki o kızı zornan kendilerine mühreleyibler.böylede bir şey var ki kız onları sevmiyorsa o mühür bozulur.eger kızda asiksa o mühür bozulmur daha da prenslere güç geliyor. Dirilmeye gelib çatır.Ve dirilendede hem güçlü hem de ek yapım oluyorlar.
Shizuki Lee ♥️♥️♥️👇Hiyori Noa♥️♥️♥️👇👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor Aşk🌹🌹🌹🌹🌹🌹**Vampirler***Ael Fudanjuku Euphoria. Boys.
VampirgeschichtenMichiru adına bi qizin hekayesi ne zorluqlar kecilecek vampir o glanlarin ona sirim siklak tutuşmasi