Další den proběhl opět klasicky, vstal jsem, udělal své povinnosti a vydal se do školy spolu s Martinusem. Šli jsme opět ze stejné strany, takže jsem je opět viděl, jak tam stojí a pálí jednu za druhou. "Pojď prosímtě" chytl mě Tinus za rameno a vláčil mě dovnitř. "Netrap se, já ti někoho dohodím" mrkl na mě a já jen sklopil hlavu a záporně zakýval. "Netrap se Marcusi" poplácal mě po rameni a já se na něho opět podíval. "To se ti tak řekne" řekl jsem mu sarkasticky. "Nech toho" zasmál se a odešel. Takže jsem tu byl opět sám. Zase jsem si vzal své věci a zabouchl skříňku.
<~>
O polední pauze mě někdo z poza rohu zatahal za rukáv. Nepříjemně jsem sebou cukl a tím se mi naskytl pohled na brunetku se smaragdovýma očima. To jedině ona mě dokáže dostat do rozpaků. To jedině ona mě děsí a zároveň přitahuje. A jen díky ní, jsem úplně v prdeli a moje pocity jsou celé zpřeházené.
"Hej" zatahala mě za rukáv. "A-ano?" Opět jsem se zakoktá jako malé dítě.
"Nechceš se dneska po škole sejít?" Mrkla na mě. "J-jo!" Vykřikl jsem radostně. Možná ne vykřikl, ale spíše se zase zakoktal. "Ok, po škole" zašklebila se a odkráčela pryč. Mohl bych mít tolik dívek, kolik jen budu chtít, nevím, proč zrovna ONA. Vím, že někde v hloubce duše je hodná a citlivá osoba...
*
*
*
Tak je tady další kapitola... Snad se vám líbila, do komentářů se můžete podělit o vás názor <3
ČTEŠ
Bad girl, Lovely boy | Marcus Gunnarsen✔️
Fanfiction"Dokázala by ses kvůli lásce změnit?" "Ne" "Proč?" "Protože já v lásku nevěřím"