Bölüm 3

13 3 0
                                    

 Sabah uyanan Mani ağabeyi Faniyi dürterek uyandırmaya çalışıyordu.

_Hey hadi kalk çok acıktım ben Fani.Biraz uyuklayarak kalkan Fani sakladıkları eti çıkararak  kardeşinin yanına getirdi .Birlikte kahvaltı yaparak su içmeye gittiler.

_Hadi sessizce buraya gel Mani.

_Olur.

Tam bu sırada Maninin ayayı takılmış ve düşmüştü o anki sesinden Fani kardeşinin canının çok yandığını hissetmişti bile.

Yanına giderek ağlamasını engellemeye çalıştı.Ağlaması geçmiyordu ağzını kapatsa bile içinden hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Fani annelerinin geleceğini düşünürken düşündüğü olmuştu.Anneleri oyukta belirdi ve Maninin yanına geldi yarasını yalayarak temizledi.Sonra buradan gitmelerini istedi .Fani Kardeşini sırtına alarak zorlukla buradan çıktı.

Eve doğru giderken evlerinin yanından bir ses geliyordu.Bu ses....su sesiydi.Fani bundan emin oldu ve kardeşini oyuğa taşıdı.Bir kap alarak içine su doldurdu oyuğa girdi kardeşinin yanına ona su verdi sonra da biraz başını ısladı yarasındaki sinekleri kovaladı .Maninin diğer ayağını  yaralı ayağının üstüne koydu böylece yarasına sine konmuyordu.

Dışarı çıktı ve önünde akan suyun herkese gitmesini sağladı evlerinin etrafına oyuklar kazdı sonra suyun oyuğa dolmasını sağladı.Ama su bitmemişti bu yüzden biraz öteye göl yaptı küçük ama faydalı bir göl.

Suyun içine bir sürü yılan girmişti içlerinden birini avladı bu çalışma akşamüstüne kadar sürmüştü .Kardeşinin yanına gitti avlarını yediler fakat Fani  Kardeşine dışarıda neler yaptığını anlatmamıştı .Ona sürpriz yapmak istiyordu.    

SICAK VE KURAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin