Bölüm 4

14 4 3
                                    

Sabah acıyla uyanan Mani Faninin yanına gitti ve ona yarasını gösterdi.Fani kardeşine biraz kızarak   ;

_Nasıl kanadı bakayım senin yaran ? Gece bir yerlere mi çarptın ayağını sen ?

_ Bilmem ki ....galiba .

_Tamam tamam ben biraz su getiriyorum.

Fani gelirken su kenarında çıkan otlardan da getirmişti, kardeşinin yarasını temizledi ve sonra sardı.Acısı geçen Mani uyuya kalmıştı.

Kardeşi uyuyunca Fani kardeşine yiyecek bir şeyler arıyordu. İlerde bir yılan gördü tam avlanmaya hazırlanırken kardeşinin dediği aklına geldi .Kardeşi şöyle demişti;

Of yılan  yemekten  bıktım ben. ben... ben.....Diye kulağına kardeşinin sesi yankı yapıyordu. Hemen soluna döndü , bu yöne hiç gitmemişti ama Fani kardeşi için her şeyi yapardı kardeşini çok seviyordu.

Biraz yürüdüğünde arkasına baktı çünkü ayak izlerinin kaybolmasını istemiyordu  kardeşini, evini göremezdi sonra.Gittiği yönün sağ tarafından bir kervan geçiyordu deve , eşek ,  taylar bir sürü  hayvan eh buraya geldi artık eli boş gidemezdi.

Hayvanlara baktı ve kardeşine kervan arkasında giden koyunlardan birisinin kuzusunu tutuğu gibi geldiği yöne koştu ,şansına kervancı önden gidiyordu yanlarda insanlar yoktu hepsi develerin üstüne oturmuş gidiyorlardı.Bir tek sorun köpekti ama oda yaşlıydı.

Ayak izlerinden evin yolunu buldu mağaraya geldi , kardeşi yeni uyanmıştı .Fani şöyle dedi;

_Bak Mani sana en seveceğin avı getirdim.


Mani ağlamaya başladı .Fani koşarak ona sarıldı ardından avladığı avı getirdi.İkisi beraber eti yediler. Mani farklı bir av yedi ama abisinin her yeni av getirişinde dediğini hatırlayacağından oldukça emindi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SICAK VE KURAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin