Özet 1 : Bul Beni

1.8K 62 14
                                    

Bu kitap tanıtım kitabıdır ve yalnızca özetler yayımlanacaktır.

Tanıtım bölümlerini bitirdiğinizde kitabın kendisine geçebilirsiniz esrakaya02 😊

Bolca güleceğiniz bir kitap olacak. Aynı birinci kitapta olduğu gibi.

Keyifli okumalar...

🌺

Aras'dan

Adam kapıyı açıp geri çekildiği sırada kapı giderek açılıyordu ve... Karşımdaydı işte. Günlerdir beklediğim an... Günlerdir beklediğim insan... Karşımdaydı... Dağılmış saçları... Kızarmış gözleri... Çökmüş bedeni... Önce kızlar girdi odaya, koşarak sarıldılar ona. Ardından da bizim çocukları girdi odaya. Kızlar sarılırken onlarda etrafını sarmış, mutlu bir şekilde izliyorlardı.

Ben mi? Benim için zaman durmuş, sesler son bulmuştu. Kapıda dımdızlak kalmış bir vaziyette onları izliyordum. Birkaç günün değil, birkaç yılın hasretiydi sanki. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Bir yıl öncesine kadar ismini bile bilmediğim bir kız, bana ismimi unutturacak kadar çok sevdirmişti kendini.

Artık çık gel
Adını bilmezken ezberlet kendini
Çek al beni
Şu dipten...

Hepsi ağlıyordu... Ağlamak için bekliyorlarmış gibi ağlıyorlardı... Ben onlardan bağımsız kapıda duruyordum. Sebebi yok. Karşımdaydı ama gidemiyordum işte. Belki de hala onu kurtardığımıza inanamıyordu gözlerim. Göz yaşları arasından, kızlardan ayrılıp bana çevirdi gözlerini.

"Aras..."

Sesi o kadar bitkin, o kadar yorgun geliyordu ki... Sanki birazdan bayılacakmış gibi. O kadar hassas, o kadar kırılgan söylemişti ki ismimi; daha fazla yerimde kalmaya dayanamadım.

"Prensesim..." göz yaşlarımın arasından, kısık bir sesle bunu söyleyebilmiştim.

Hızla yanına yaklaşıp onu kendime çekerek sıkıca sarıldım. Bir daha ayrı kalmak istemezcesine sarıldım. Onu bir daha yalnız başına bir yere göndermek istemezcesine sarıldım. Daha da sayabilirdim, çünkü bu öylesine bir sarılma değildi. Bu, kırağıya karşı olan galibiyetimizin ödülüydü.

"Bir daha kaybolmak yok cadı." Diyerek karıştırdım ince telli saçlarını. Göz yaşlarının arasından küçük bir kahkaha attı.

"Yok... Bir daha ayrı kalmak yok..."


_____

Selam ey Kırağı ailesi❗️
Ya nasıl özledim ben size yazmayı bir bilseniz. Hayır okuyucuya yürümüyorum bi saniye djjdmdfk

Üstteki okumayanlar vardır diye tekrar tekrar yazıyorum.
Bu kitapta sadece özetleri yayımlayacağım. İkinci kitabımızın tamamı esrakaya02 hesabındadır.

Oraya bakmayı unutmayın. Ha, bir de... Aşağıdaki minik yıldızımıza dokunup, bölümümüzü yorumlamadan geçmeyin... 😊

Diğer bölümde görüşürüz...❤️


.

BUZ KIRAĞI 2 |ÖZETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin