Pada hujung minggu mak ayah Hairi terpaksa ke kuantan atas urusan kerja dan mereka tidak ade dirumah sehingga hari Ahad , jadi Hairi terpaksa tumpang di rumah ibubapaku kerana tidak ade orang yang menjaga Hairi . Ibubapaku menyuruh aku untuk teman Hairi kerana dia tidak biasa tidur di rumah orang dan dia sememangnya tidak boleh tinggal berseorangan akan tetapi jika kami hendak makan kami akan ke rumahku.
Selepas Solat Jumaat ibubapa Hairi pun berangkat kuantan aku perasan matanya berkaca jadi aku pun terus peluknya dari belakang dan berkata.....
"Tak pe, mak ayah kau pergi sekejap je, jangan takut. Aku teman kau ye"belaiku dengan suara yang lembut sambil mengelap air matanya
"Ye, terima kasih" balasnya dengan memelukku.
Setelah selesai drama tadi kami pun terus naik atas dan aku ambil barang keperluan ku untuk tinggal dirumahnya lagi pun rumah kami berhadapan je.Selesai mengangkut barang ibu bapaku mengajak untuk makan malam diluar. Setelah selesai makan kami pun pulang ke rumah.Apabila selesai Solat Isyak kami pun terus ke katil maklumlah penat selepas keluar makan malam.
"Fahmi boleh tak kau tidur sebelah aku"minta Hairi sambil menepuk di katilnya.
Maka aku terus ambil bantal dan selimut lalu menghadap dinding dan terus melayan mata untuk tidur . Selepas Hairi menutup lampu hairi terus baring di sebelah ku.Lama kemudian hairi ........
"Fahmi........Fahmi.........Fahmi" bisik hairi kepada ku.
Aku cuma menghiraukannya dan terus berpura-pura tidur ,tanpa aku sedar Hairi terus memelukku dari belakang dan berbisik...........
"Aku tak kisah kalu kau dengar ke tak dengar tapi.......aku kene bagitahu benda ni dekat kau.........sebenarnya aku suka kau"bisiknya kepada ku sambil memelukku
"Apa ? kau suka aku? mungkin kau suka aku sebagai kawan"bisik di dalam hati aku
"Aku suka kau sejak kita bertentang mata kat kedai hari tu...........jadi aku terus menyembunyikan perasaan aku ni sebab takut kau tak boleh terima dan terus tak kawan aku......tapi sejak kejadian kat padang hari tu kepala aku runsing sehinggakan aku tak boleh tidur sebab.....sebab......aku terfikir kat kau jadi bila sampai waktu sekarang aku mesti bagitahu kau............ yang aku suka kau lebih dari kawan karib"sambung Hairi dengan suara yang sayu dan memelukku dengan lebih erat lalu tertidur.
"Lebih dari kawan,kau pun suka aku, jadi aku tak hanya berangan dan bermimpi ?"soal di dalam hati ku.
Aku terus berpusing kearahnya dan terus mencium umbun-umbunya dan berbisik secara perlahan ....
"I love u too"dan kami terus dibuai mimpi sambil memeluk antara satu sama lain.
Mungkin kerana terlalu penat dia terus tertidur didakapan ku dan mungkin dia tidak mendengar luahan hati ku juga
....................................................................................................................................................................
"KRINGGGGGG..........KCHINGGGK"
Bunyi loceng berbunyi menandakan aku masih ade 30 minit untuk Solat Subuh, apabila aku sedar dari tidur kami bersemuka sehinggakan bibir kami hampir bersentuan.Lalu aku mengejutkan Hairi dengan suara yang lembut untuk bangun menunnaikan kewajipan sebagai seorang hamba.
Setelah selesai Solat Subuh kami terus menaggalkan baju dan hanya mengenakan boxer sahaja kerana kami akan buat senaman pagi iaitu 'push up', 'jump star' dan 'run local' .Aku sebenarnya terleka dengan bonggolan besar yang ade di dalam boxernya.Setelah selesai senaman kami terus terbaring di lantai kerana penat .
"Penat ke Fahmi?"soal Hairi yang berbaring di sebelahku
Apabila aku terpandang kearahnya dan melihat matanya yang bersinar dan pandanganku terus teralih ke arah bibirnya yang kemerahan.
Tiba-tiba badan ku bergerak sendiri seolah-olah badan ku diambil alih oleh nafsuku .Aku terus menciumnya dengan lembut dan ciuman kami semakin ganas sehinggakan lidahnya mencerobohi mulutku.Dari mulut hairi terus berpindah ke leherku dan menciumnya sehinggakan ciumannya meninggalkan 'love bite'.Ketika kami dihanyut asmara tiba-tiba......
"GERRRR......GERRRRR........GERRR"getar dari phone ku .
Lamunan asmara kami terhenti dan aku terus ambil phone aku dan ianya adalah satu panggilan jadi terus mengangkatnya dan aku terkejut kerana ianya suara perempuan yang berkata......
"HELLO"..........
BERSAMBUNG
CHAPTER 5 - kisah cinta aku dan hairi baru je bermula tetapi ade orang menghalangnya ................
mesti korang tertanya siapa di phone fahmikan, wataknya akan muncul dalam chapter 5
JANGAN LUPA VOTE AN D SHARE CERITA INI DAN JIKALAU ADE KEKURANGAN KOMEN SUPAYA SAYA DAPAT MEMBAIKINYA
YOU ARE READING
CINTA TAK DISANGKA
RomansaKisah tentang seorang pelajar sekolah menengah yang mempunyai konflik cinta songsang selepas seorang lelaki hadir dalam hidupnya. BACALAH...... SAYA MASIH BARU DALAM MEMBUAT NOVEL INI JADI JIKA IA KURANG MENARIK KOMENLAH SUPAYA SAYA DAPAT BAIKINYA