A doua zi m-am imbracat asa.
Am mers la locatia unde aveam de dat interviul.Am urcat cu liftul pana la etajul doi al cladirii, am ajuns intr-o incapere unde erau asezate 8 scaune, in spatele lor un fundal negru iar fix langa un fotoliu din piele.
Ne-am asezat cum am apucat, eu avand in dreapta mea fotoliul in care va sta jurnalistul iar in stanga mea Taehyung, in spatele meu Jungkook.
Cateva doamne le-au mai retusat machiajele baietilor, inclusiv pe al meu si am inceput interviul.
-Buna ziua doamnelor si domnilor, este o zi de luni, una foarte importanta, astazi dupa cum puteti vedea sunt alaturi de renumita trupa de k-pop BTS!spuse jurnalistul.
Apoi fiecare si-a facut introducerea, au urmat cateva intrebari pentri acestia iar apoi pentru mine.
-Alaturi de noi mai este si Kim Jiso, sora lui Taehyung!exclama acesta
Nici reactile baietilor nu au intarziat, unii au aplaudat, altii au zambit, Jungkook ma batut pe umeri iar Jimin imi facea galerie.Ar trebui sa ma simt stanjenita?Asa ma simt, oare asa se simt si ei cand dau interviuri?Asta fiind aproape mereu?
-Jiso, cred ca toti se intreaba...cum este sa fi sora de idol?
-Nu e o diferenta mare.i-am raspuns sec
-Oamenii se comporta altfel cu tine de cand Taehyung a debutat?
-Da, mai ales unele persoane imi cereau bilete la concerte, ma intrebau cum e Taehyung cu adevarat si alte intrebari despre BTS
-Ce fel de intrebari?
-Daca au relatii, ce fac in fiecare zi... Chestii de genul acesta
-Au relații?
-Nu! Am mințit, doar nu era sa-i spun că, chiar eu, am o relație cu unul
-Bun, acum poate baietii care vor vedea interviul vor fi curioși dacă tu ai o relație, ai una?
-Nu. Am mințit din nou
-Taehyung te lasa sa te intalnesti cu băieți?
-Da... Imi da libertatea de care am nevoie iar dacă simte ceva neregulă imi spune și mă ajuta cu sfaturi.
-Spui asta pentru ca e el aici si nu vrei sa-l dai de gol?Intreaba în glumă
-Nu, chiar asa se întâmplă, nu am de ce sa mint!
****
După interviu baietii m-au lăsat la o cafenea pentru ca trebuia urgent sa ma intalnesc cu prietena mea care e psiholog înainte de a pleca la mare.
Am intrat în cafenea și m-am îndreptat către masă unde mă aștepta aceasta. Ne-am îmbrățișat iar apoi m-am asezat în fata ei pe scaun.
-Ai adus-o? Am întrebat puțin tensionată
-Da, o am chiar aici! Spune și arată către amuleta ce o ținea în mâna sa stânga.
-Bun, incepem?
-Aici? Credeam ca mai bine ar fi sa mergem la mine în cabinet.
-Nu! Vreau chiar aici și chiar acum, trebuie să devin stăpâna pe mine!
-Atunci te rog frumos să te relaxezi și să urmaresti cu privirea aceasta amuletă.
*Autoarea pov*
Wendy, prietena psiholog a lui Jiso a început să miște de la stânga la dreapta amuletă prin fata lui Jiso numărând până la 5 când Jiso a adormit.
-De acum, Jiso, vei fi o persoană mult mai directă. Vei face tot ce gandesti și tot ce simti, fără sa-ti pese de riscuri. Voi numără iar până la 5, iar când numărătoarea se va termina te vei trezi. 1, 2, 3, 4, 5!
Cum a spus si aceasta, la terminarea numaratoarei Jiso se trezi de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.
****
Ziua în care aceștia au plecat la mare a venit, aceștia ajungând pe frumoasa plaja din Thailanda.Care este slab populată, ceea ce e foarte bine.
Toți 8 s-au cazat la un hotel de 5 stele, si-au despachetat lucrurile iar în camere stau astfel: Jungkook cu Taehyung, Jin cu Yoongi, Namjoon cu Hoseok iar Jimin cu Jiso.
Voi pune si continuarea cât de posibil pot, finalul acestei cărți se apropie si el... Si va fi un final fericit:)))
Vreau sa fac si un Q&A cu ocazia *aproape* finalizarii acestei carti așa că lasati-mi întrebări în comentarii, pe privat, unde vreti voi doar întrebări sa fie( ͡°❥ ͡°)Hai că nici nu m-a apucat ora 2 dimineata scriind la cărți:))
CITEȘTI
Sora de idol
FanfictionKim Jiso are un frate mai mare pe nume Kim Taehyung.Acesta ii face cunoștință cu prietenii sai..