18

1.7K 109 29
                                    

****
Seara a venit repede si am decis sa dorm cu baietii in casa, mai exact in camera lui Jimin.

Acesta mi-a dat o pereche pantaloni pana la genunchi si un tricou de-al lui in care sa dorm.

Dupa ce am iesit de la baie mi-am dat ochii peste cap cand l-am vazut pe Taehyung stand pe fotoliu.De cand restul s-au bagat la culcare, el nu mai pleaca de langa mine si Jimin.Sta aproape de o ora aici!

M-am pus langa Jimin in pat, incepand sa-mi butonez telefonul.

-Scuzati-ma!spune Taehyung facandu-si loc in pat, intre mine si Jimin

-Patul asta e de doua persoane, Tae!a spus Jimin iar Taehyung a zambit

-Si daca in pat sta o persoana slaba si una foarte grasa, cum se inteleg?Stau inghesuite, normal...Noapte buna!spune si inchide ochii

-Tu nu dormi aici.i-am spus

-De ce?

-Pentru ca nu pot dormi eu!!i-am raspuns iar acesta s-a ridicat invins

S-a mai uitat inca o data la mine si Jimin, iar apoi s-a indreptat catre usa

-O sa vin sa va verific din 5 in 5 minute!striga acesta plecand pe usa afara.

-Pai...noapte buna!spune Jimin intorcand-se cu spatele la mine

-Jimin?

-Da?

-Cine ti-a spus ca poti sa dormi?

-Si ce ai vrea sa fac?E 12 noaptea!

-Dormi, dar nu aici

-Atunci unde?

-Jos!Normal ca nu vei dormi cu mine, dăă!De ce crezi ca am pus pernele si paturile alea pe jos?

-Bine, Jiso...bine

Acesta se da jos din pat si se pune jos, la capatul patului.

***

Jimin pov.

Nu pot sa cred ca m-a dat jos din pat!Cine se crede?E camera mea, regulile mele!

Dar am eu cateva modalitati ca sa ajung sa dorm in pat cu ea.

Dupa 30 de minute, m-am asigurat ca a adormit iar cu ajutorul paharului cu apa de pe birou am putut crea efectul unor siroaie de lacrimi pe fata mea, mi-am dat cu apa si pe la radacinile parului.

M-am ghemuit langa pat incepand sa falsific niste suspine, din pat imediat auzindu-se niste foieli.

Jiso pov

Ma trezesc din somn pentru ca aud niste suspinse si voci.Ma ridic in fund dar din cauza intunericului nu vad nimic, intind mana pana la lampa si o aprind.Observ ca suspinele veneau de la capatul patului.Ma intind pana acolo si observ ca pe chipul lui Jimin erau lacrimi, statea ghemuit ca un copil mic si suspina, vorbea...pe la radacinile parului era transpirat.

M-am dus langa el pe jos si l-am zguduit pana s-a trezit speriat.

-Ce se intampla cu tine?l-am intrebat iar acesta se uita si el confuz la mine

-Slava cerului ca esti bine!spune si isi aseaza capul in poala mea, inchizand ochii

Despre ce vorbeste?Sunt teafara, nimic nu are ce sa mi se intample.

Ma uit la el si se pare ca a adormit imediat.

Ma apropii de fata lui si ii sterg usor lacrimile de pe obraji.Acesta isi deschide ochii pe neasteptate iar eu tresar.

-Yah, tu ai chef de glume la ora asta?l-am intrebat deranjata

-Am avut un cosmar...pot sa dorm in pat?

-Da, da sigur!

L-am ajutat sa se ridice si l-am pus in pat.M-am pus si eu langa el iar acesta ma ia in brate.

-Scuza-ma?!

-Eu cand dorm, imbratisez ceva...nu conteaza daca e perna, patura.Dar cum dorm cu tine, de ce sa nu te iau pe tine?

-Esti ca Taehyung, si el face asta

Sora de idolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum