4.

4.4K 84 2
                                    

Leon Blane.....

Droga Becky!

Wiem że nieukładało nam sie dobrze przez ostatnie lata a kiedy dotarło do mnie że żyjesz wszedł we mnie nowy duch!! Naprawde!!!
Bardzo cie przepraszam za ostatnie lata i jest mi przykro że zamiast cie wspierać dodatkowo cie dobijałem. Przepraszam. Musiałem sie jakoś wyrzyć. Mam nadzieje że mi wybaczysz...
Mieszkam teraz sam w Beverly Hills No może nie sam, ale z paroma kolegami i jedną koleżanką. Tworzymy zgraną pake.
Mam nadzieje że przyjedziesz...
Adres: Oxford Street 32

                          Twój ( głupi ) braciszek           
Leonek

Oczywiście ten list musiałam przeczytać na głos bo by mnie na śmierć pytaniami zamordowali.
Z jednej strony cieszyłam sie że w końcu do niego coś przemówiło, z drugiej że może chce mnie zwabić w pułapke i że wie że jestem " Black Girl " .
Po tych wszystkich przemyśleniach schowałam list z powrotem do koperty.

- Jedziesz? - zapytał już chyba nie wytrzymały z napięcia Blace.

- Nnn...nie wiem...- odpowiedziałam bardzo szczerze.

- Bo wiesz.. Jeżeli chcesz to nie ma problemu.. - powiedział Nick.

- Zastanowie sie i jutro wam powiem okej?

- Dobra - powiedzieli wszystcy zgodnie.

Potem poszłam na góre. Okazało sie że jest 23. Naprawde nie wiem ile musiałam siedzieć w tamtym salonie. Postanowiłam że prześpie sie z tymi myślami i poszłam sie myć.
Po umyciu sie od razu położyłam sie na łóżku i rozmyślałam.
Leżałam cicho gdy usłyszałam ciche pukanie do drzwi.

- Sorka ale... Moge wejść?

- Jasne Nel..

Potem do pokoju weszła Neli ubrana jeszcze w ubranie w jakim była przed moim pójściem na góre.
Podniosłam sie i usiadłam na łóżku. Zaraz obok poczułam uginający sie materac.

- Tak? Coś sie stało?

- Bo chodzi o to czy chcesz wyjechać...

- Tak. Tak chcem. Tylko ani słowa chłopakom. Jutro podczas śniadania im powiem.

- Dobra. Tylko chcem cie jeszcze uświadomić że nie możesz wyjechać sama.

- Czemu?! Jestem...prawie dorosła!!!

- Posłuchaj mnie! Jesteś " Black
Girl " ! Nie możemy ciebie puścić samej! Nie wiesz że ludzie z innych gangów tylko polują na ciebie żeby cie porwać! A jeżeli chcesz wyjechać to musisz jeszcze sfałszować dowody.

- No dobra. A kto ze mną pojedzie?

- Jeżeli powiesz im że jedziesz napewno będziesz chciała wziąść ze sobą Blace'sa. I do ochrony najlepiej wziąść Maksa.

- Dobra. Mmoże za dwa tygodnie pojade...

- Decyzja należy do ciebie. Ale teraz idź spać. Dobranoc.

- Dobranoc.

Potem położyłam sie spać.

Mamy 4 rozdział !!!! Troche lrótli ale za to następny będzie jutro albo jeszcze dzisiaj. Będzie na pewno dłuższy od tego.
Bay bay!!!👋👋👋

Bad_ sister [ NIEBEZPIECZNA ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz