#0 - Przedstawienie postaci

294 3 1
                                    

Cześć mam nadzieję, że opowiadanie się wam spodoba. Jest to pierwsza praca, którą kiedykolwiek napisałam więc liczę na wasze zrozumienie.

Główna bohaterka ma na imię Sylvia, ma 18 lat, jest zielonooką szatynką, ma 170 cm wzrostu. Jest córką wpływowego biznesmena i znanej redaktorki, mieszka w Nowym Jorku. Uwielbia grać w siatkówkę i oglądać seriale (na przykład Teen Wolf lub The 100). Jest pilną uczennicą i chce zostać lekarzem.

Jej obiekt westchnień to 20 letni Chris, ma brązowe oczy i tego samego koloru włosy. Ma 187 cm wzrostu i jest typem badboya i łamacza serc. Jego ojciec współpracuje z tatą dziewczyny, a jego matka jest od dzieciństwa najlepszą przyjaciółką matki dziewczyny. Jest w szkolnej drużynie koszykówki i często imprezuje. Nie ma określonej przyszłości, ma złe oceny i grozi mu wywalenie ze szkoły za częste bójki i złe zachowanie w stosunku do nauczycieli.

Jasper to najlepszy przyjaciel Sylvii, jest niebieskookim blondynem, ma 190 cm wzrostu i 19 lat. Także gra w szkolnej drużynie koszykówki. Traktuje dziewczynę jak młodszą siostrę, jest w stosunku do niej bardzo troskliwy i opiekuńczy.

Matt jest najlepszym przyjacielem Chris, ma 20 lat, jest tego samego wzrostu co on, jest szatynem o szarych oczach. Jest kapitanem szkolnej drużyny koszykówki.

Sylvia zna Chrisa od jej urodzenia (ze względu na przyjaźń ich mam). Chodzą do tego samego liceum. Weronika podkochuje się w chłopaku odkąd skończyła 15 lat. Chłopak często jej dokucza i traktuje ją jak wkurzającą małolatę.


Podróż z crushem ZAWIESZONEWhere stories live. Discover now