Hei, dette er min første bok her:) Jeg håper du vil lese den🥰😂
Litt om hoved karakterene:Alexa: Ja, 17 år liker å spille gitar og liker å tegne.. kort brunt hår og Grønn/brune øyne:)
Jake:
17 år , liker sport? Og andre ting selvfølgelig, for eksempel så er han egentlig flink til p tegne men sier det ikke🤫 😂
Mørke blå øyne med svart hår.Alex:
Klokka var 07:00 og det var 30 minutter til skolen startet.. og jeg våknet nå liksom:|
Jeg kom meg opp og gikk inn på badet og ordnet meg og tok på meg en sleng bukse og en litt kort Løvenes Konge t-shorte:Gikk ned på kjøkkenet og tok meg et eple og til skolen med meg! Jeg hadde øreproppene med musikk på så jeg hørte ingenting når min bestevenn/eneste venn...Max ropte etter meg. Han bor i nærheten foresten:) «Alexa,Veent!!!» «hmm, å hei:)» « hørte du meg ikke?» «huh, å nei jeg hadde musikk» «jasså..» «Det er sant!» «mhmm»
På skolen:
Da vi kom til skolen var det som vanlig egentlig, folk sto å snakket og så videre. Vi gikk inn og hentet bøkene vi skulle ha til første time.. vi er egentlig ganske heldig som fikk skap ved siden av hverandre:) han hadde matte mens jeg hadde Engelsk.. trist. « ses i lunsjen da..:)» sa jeg til Max før vi gikk hver vei vei. Da jeg kom inn i klasserommet satt jeg meg bakerst som jeg egentlig alltid gjør.
Rett før timen starta kom 3 gutter inn også kjent som de 'Populære' på skolen... Han som er foran er på en måte lederen..Jake de fleste jentene er forelsket i han. Bak er det Sam og Lucas. De er hans beste og nærmeste venner tror jeg?De satt seg på pultene foran meg, men de legger selvfølgelig ikke merke til meg. Læreren kom inn og startet timen og snakka om et eller annet som jeg ikke følte med på, fordi jeg så ut av vinduet og så på en fugl av alle ting.😂Meen det la læreren merke til og bestemte seg for å spørre meg om noe «Alexa, Alexa?!» «huh» jeg la merke til at alle så på meg som er veeeeldig rart...😐 «hva er svaret på spørsmålet?» «emm, kan du si det igjen...?:)» «du må følge med!?» sa hun litt seriøst. Like fort som alle så på meg snudde de seg utenatt Jake som er enda rarere....
Etter den kleine engelsk timen i stad(for meg da..) hadde jeg matte Norsk og så videre.. og så kom favoritt tingen min, Lunsj!:)🤤 hvis det hadde vært et fag hadde jeg bare fått 6'ere, helt sant ass!
Jeg gikk bort og tok mat i kantina og satt meg ved bordet jeg å Max alltid sitter. Men i dag satt det en annen gutt der. Han hadd en blond farge på håret øyenfargen så jeg ikke siden han satt med ryggen til..hmmm «Hei, Max hvem er dette?» sa jeg å smilte «dette er Mike, han startet her i dag..» «Hei. Alexa, Hyggelig å møte deg.»
Vi gikk godt overens og jeg tror faktisk jeg fikk en venn mer. Sjokk for meg!Jeg må tilstå noe jeg er vel ikke helt usynlig fordi jeg blir lagt merke til av venner selvfølgelig gitar gruppen jeg er på og sånt.. Men vi har jo skolens mest populære jente, som elsker å plage meg med egentlig bare teite kommentarer..
«Hei, AlexA!» «uuughhh!!!» hva er det hun vil nå! «Hva er det du har på deg?!» « klær, hva trodde du liksom..» hun forventet ikke det ass! Hun stormet vekk mot bordet sitt og ga meg stygge blikk.Når jeg skulle til siste time så skulle jeg egentlig bare hente bøkene mine så jeg sa til Max og Mike at de bare kunne gå. «Sånn» når jeg skulle til å hå krasjet jeg i noe eller noen...
Hei, da var første kapittel ferdig🤗Hva syntes dere hvis det er noe som leser denne historien da😂😂😂
-Veslemoy33 /Veslemøy:)
YOU ARE READING
𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖
RomanceHele livet har Alexa vært den ingen har lagt merke til. Hun hadde bare en venn, men hva skjer når hun blir satt på gruppe for en skoleoppgave med skolens mest populære gutt... Jake?