Kapittel 6

13 0 0
                                    

«Heei..» sa jeg skikkelig kleint og mange satt og lo av meg lavt sånn at jeg liksom ikke skulle høre det, som jeg faktisk gjør...

Læreren ser på meg « Alexa, hvorfor er du sen?» spurte hun med et litt irritert blikk, jeg avbrøt jo faktisk timen hennes. « jo, nå skal du høre.. det er ganske morsomt faktisk. Eller kanskje ikke deg eller jo kanskje.. jo assa jeg sov for lenge og visste ikke hvor mye klokka var og...» hun så på meg, og ristet på hodet. «Ja, du får sette deg da, men ikke la det skje igjen» da må du sitte igjen etter skolen. Greit?» jeg nikket og så etter en plass. Jeg møtte et par med blå øyne. Han så faktisk på meg og.. jeg gikk mot plassen ved siden av han og satt meg ned.

Timen var ganske morsom egentlig « Jake satt og tulla og irriterte meg hele tiden. han er annerledes når han ikke er med andre, han er liksom tøff, kul og det andre øyeblikket er han morsom, søt og bare skikkelig enkel å snakke med.. vent sa jeg søt!!!??? Nei nei, jeg sa uke det. Jeg liker jo han ikke.. eller gjøre jeg?? Nei aldri...?

Det var nå lunsj og jeg satt meg med Mike og Max. Jeg fortalte dem om det som skjedde. De bare ler av meg. « seriøst Alexa?» jeg ler med dem.

Plutselig setter Jake, Sam og Lucas seg hos oss. «Hei?»  «hey, søta» søta, søta, vent Søta. Hvem er de han kaller søt. Jeg er tøff!
« jeg er ikke noe søt, jeg er skikkelig tøff,faktisk ..!» Guttene ser på hverandre og får den latterkrampen sånn at hele kantinen ser på oss.. KLEINT!!!
«Det er ikke morsomt!!! Jeg er tøff jeg!!!» sa jeg mens jeg stakk ut tunga til dem. De bare rista på hodet og smilte.

Etter skolen:
«Hey, Alexa vent da» hmm, Jake. Jeg ble rød i ansiktet, vent hva neeei..

« Heei...» sa jeg veeldiig kleint som vanlig...
« jeg å guttene lurte på om du ville finne på no i dag..» «eh,ja» «kult»

Ok, så jeg vet dette kapittelet er veldig kort men, ja. Og at jeg ikke har lagt ut noen kapiteler i det siste. Sorry.
Håper dere som leser likte det:)
-Veslemøy🥰

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖Where stories live. Discover now