Kapittel 2

18 0 0
                                    

Hei, håper du liker kapittel 2🥰🤗❤️
-Veslemøy:)

Det var Jake... « sorry!» «se deg for neste gang:)» Sa han og prøvde å smile. jeg fortet meg videre og løp til neste time.

Etter skolen:)
Når skolen var ferdig så gikk jeg som vanlig ut og ventet på Max, Han kom ut med Mike. «Hei!» « hei» sa de begge på likt, wow... vi gikk alle sammen hjemover samme vei siden Mike også bodde i nærheten.

«Hade:)» sa jeg og jeg gikk til huset mitt mens de fortsatte gå videre. «Halo, noen hjemme!!» «i stua!» hørt jeg broren min rope. Broren min Jacob er 23 og flytta. Men nå er han på besøk en tur?
«Hei, er du hjemme?» « ehh, ja. Jeg fikk fri fra jobben så jeg kunne besøke dere:)» « koselig...» jeg satt meg ned i sofaen å så på ett eller annet han så på. Gikk jeg opp å gjorde lekser...:(

Et par timer senere:
Mamma hadde kommet hjem og satt på kjøkkenet å snakket med Jacob. Jeg satt med dem men hørte ikke etter, og var i min egne lille verden:)
«Nei, jeg får vel starte på middagen. Alexa gidder du å hjelpe meg med middagen.» jeg nikket å startet med å kutte noen grønnsaker. Pappa kom sånn 10 min etter vi hadde startet med middagen.

Under middagen fortalte Jacob om jobben og kjedelige Ting bla bla bla. Og som vanlig fulgte jeg ikke med:) «Så, Alexa skjedde det noe nytt på skolen i dag?» spurte pappa. «Huh, emm. jo det startet en ny gutt som heter Mike. Meg å Max satt med han i lunsjen og vi ble venner tror jeg?» « neimen, så bra» sa mamma veldig glad. Hun vet jo at jeg har bare hatt Max liksom..så når hun hørte det ble hun veeeldig glad.

Vi snakket og så ryddet vi og jeg gikk opp å så på Netflix:) jeg ser på 'The Flash' jeg har ikke kommet så langt da men:) jeg så på det en god stund så tok jeg på pysj og pussa tenne og sånt å la meg:)

Neste dag:
Jeg våkna til vanlig tid og gikk inn på badet og gredde håret og sånn og tok på meg dette:

Tok meg noe mat, og skulle til å gå men « hei, vil du sitte på hjem i dag?» «ja, takk» så var det til skolen med meg da

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tok meg noe mat, og skulle til å gå men « hei, vil du sitte på hjem i dag?» «ja, takk» så var det til skolen med meg da...

Jeg hadde Norsk og jeg klarte å komme for sent..:( jeg satt meg bakerst og la merke til at time ikke hadde starta! Wow, han sa klokka var mye mer! Han skal få igjen! Hvis du lurer så er det broren min jeg snakker om:)Han sa skolen starta om fem minutter...Jake og gjengen hans kom inn og satt seg ved siden av meg og de andre foran meg..kleint:| jeg satt å så ut vinduet når han begynte å snakke med vennene sine og de snakker ganske høyt.

Læreren kom og timen startet. Midt i timen en gang sa læreren «ja, i dag og i noen uker frem over skal vi starte på et gruppe prosjekt, der hvor dere skal lage en bok. Gruppene velger selvfølgelig jeg:)» «Jeg håpet virkelig at jeg ikke kom på gruppe med Jake, Sam og Lucas... læreren hadde startet å lese opp gruppene som da skulle være på 4. «Og til slutt Alexa...Jake, Sam og Lucas.» Neeei!!! «Dere kan nå starte, vi kommer ikke til på å jobbe så my med dette på skolen, så dere kan da jobbe hjemme:)» Supert... Sam og Lucas snudde seg å begynte å snakke med Jake. Jeg er alene..! Du skjønner hva jeg mener nå de jeg er på gruppen med ikke snakker til meg..

Jeg bestemte meg for å ta opp skrive boka sånn at gruppa kunne skrive ned forslag til hva vi kan skrive:) Jeg bestemte meg derfor å snakke « så har dere en ide om hva vi kan skrive eller noen forslag??» de så på meg og sa ingenting.. «ja vi er jo på samme gruppe, og ja» fortsatt stille før Sam sa endelig noe «en bok, duh» alle lo «jeg vet at vi skal skrive en bok..men hva den kan handle om.....» de sluttet å le «oOok.. så hva med en fantasy eller en eventyr bo..» jeg ble stoppa « kan ikke du bare finne ut av det'a?» « ehhh, nei vi er en gruppe..» « da blir det eventyr elle hva det var» « supert alle enige?» Lucas og Sam nikket. Så vi skrev ned masse ideer til boka:)

Lunsj:)
De andre timen gikk saaaakte men endelig var det lunsj:D « Heyyy!" «Hei.» sa både Mike og Max på likt. Vi snakket og spiste og så var det til time da..:(

Etter skolen:
Jeg ventet på Jacob siden han skulle hente meg.. etter sånn 10 minutter kom han endelig! Dramatisk neida..!;)
«Hei, jeg skal bare innom Axel, vil du være med?» « ok?» «supert!» hva du lurer er Axel en av bestevennene til Jacob
Et par minutter senere så kom vi til et hvit hus. Vi gikk opp og banket på, og når døra gikk opp så jeg et veldig kjent fjes.... det var nemlig...

Hei, et nytt kapittel ferdig:)
Hvem tror dere åpnet døra??;)
-Veslemøy:)

𝕊𝕦𝕟𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖Where stories live. Discover now