Dneska jedu poprvé do Bradavic, společně s mým bráškou, který je jenom o hodinu starší jako já.
Mám ho strašně moc ráda!
Všichni mi říkají, že mám nádherné modré oči jako nebe po babičce od mamky a černé vlasy od babičky od otce. Všichni mi říkají že jsem moc krásná.
,,Rose, už jsi připravená?" do mého pokoje vešla mamka a zářivě se na mě usmála, mamka byla klenot naši rodiny, strašně moc jsem ji milovala a milovat navždy budu.
Moc dobře vím, že otec maminku bije a chová se k ní ohavně, ale mamka ho miluje.
,,Jsem připravena, mami," řekla jsem smutně a ona mě hned vtáhla do objetí ,,budeš mi chybět"
,,Budeš tam mít Theodora, ale chci ti říct, že je mi jedno do jaké koleje ty a tvůj bratr půjdete, já vás budu milovat stejně" řekla mamka.
,,Děkuji" špitla jsem.
...
,,Rose, pojď. Mamka a taťka už odešli" řekl Theodor a vedl mě blíž k vlaku.
,,Já mám strach, Theo," přiznala jsem a podívala jsem se na svého bratra ,,co když nebudeme ve stejný koleji? Já o tebe nechci přijít!"
,,Nikdy o mě nepřijdeš, sestřičko. Já tě mám strašně rád, klidně se můžeš dostat do Nebelvíru, ale já tě budu mít rád stejně" řekl Theo a vtáhl mě do objetí.
Mám toho nejlepšího bráchu na světě!
,,Tobě by vážně nevadilo kdybych se dostala do Nebelvíru?"
,,Nevadilo, pořád bys byla moje malá sestřička"
...
Když jsme s Theem našli konečně volné kupé, tak k nám došel Blaise Zabini, Pansy Parkinsonová a Draco Malfoy. To jsou mého bratra nejlepší přátele, naši rodiče jsou kamarádi a Theo si je strašně oblíbil. Já jsem se spíš bavila s Daphné Grengrassovou a její sestrou, která je ale o rok mladší Astorii.
,,Určitě půjdu do Zmijozelu jako moje celá rodina" řekl egoisticky Draco.
,,Samozřejmě, že my všichni půjdeme do Zmijozelu čeká se to od nás, protože naše rodiny jsou čistokrevné, jsme lepší než ostastni" řekla Pansy.
Já jsem se na ni hnusně podívala, takové věci se mi nelíbily ,,krev není důležitá, Pans. Pamatuješ si na Charlotte? Je to mudlovská dívka a jak byla milá a hodná?" Charlotte jsme poznali vloni v létě, s rodiči byli na dovolené a padli jsme si všichni do oka, dokonce Theo, Blaise a Draco se s ní bavili.
,,Dráha, Rose. Krev je ale vážně důležitá, taťka říká, že mudlovští šmejdi jsou ty nejhorší" řekl zhnuceně Draco.
To už teda stačilo! ,,Nebudu vás už dál poslouchat! Jdu si sednout do jiného kupé!"
...
Stála jsem před kupém kde seděli dva kluci jeden zrzek a jeden černovlasý kluk ,,ahoj, máte tu prosím volno?" mile jsem se na ně usmála.
,,Jasně, jinak já jsem Ron Weasly" představil se mi zrzek.
,,Já jsme Rose Nottová" usmála jsem se a sedla jsme si naproti Ronovi.
,,Rose moc hezké jméno," řekl ten druhý kluk ,,jinak já jsme Harry Potter"
,,Ty jsi vážně Harry Potter? Můj bratr Theodor Nott říkal, že možná se tu letos objevíš, moc ráda tě poznávám, Harry" řekla jsem.
Theo mi řekl, že porazil hrozně zlého pana. Voldemorta.
S Ronem a Harrym jsme si povídali, když se tam najednou objevila dívka, která měla neposedné kudrnaté vlasy.
,,Neviděli jste prosím žábu? Jeden kluk Neville ji ztratil" podívala se na nás všechny.
,,Ne žádnou žábu jsme neviděli teda minimálně já," řekla jsem. Ona už chtěla odejít, ale můj hlas ji potom zastavil ,,jinak já jsme Rose Nottová"
,,Já jsme Hermiona Grangerová" představila se mi.
,,Tohle je Ron Weasly," ukázala jsem na Rona a Hermiona mu kývla na pozdrav ,,a tohle je Harry Potter"
Hermiona se na Harryho překvapeně podívala ,,Harry Potter, ráda tě poznávám," řekla upřímně ,,za chvilku budeme na místě, měli byste se přesléct" řekla ještě než odešla.
,,Ta holka je divná" zamumlal Ron a já se na něho pobaveně podívala.
...
Když jsme všichni vystoupili z vlaku, tak jsem se držela u Harryho a Rona, ale nikde jsem neviděla svého bratra a jeho kamarády. Ale uviděla jsem Hermionu, která stála kousek od nás.
,,Prváci ke mně!" zvolal nějaký obr, nebo to bylo něco jako obr.
Harry ho ale očividně znal, protože se dali do řeči.
Potom jsme se všichni společně na loďkách dopravili k hradu, který byl nádherný. Cestou jsem viděla Thea a usmála jsme se na něho, on mi úsměv oplatil.
Když jsme šli konečně do hradu, tak nás Hagrid, tak se jmenuje ten něco jako obr dovedl k nějaké starší paní, která se na nás dívala přísně. Potom nám řekla něco o zařazování a o kolejích něco. Potom odešla dovnitř Velké síně, aby se zeptala jestli je všechno připravené.
Mezitím se Draco choval hnusně k Harrymu, protože Harry nestál o jeho přátelství.
Naštěstí potom už přišla profesorka a odvedla nás do Velké síně, najednou jsem byla strašně nervózní do jaké půjdu koleje.
Co když se mě budou všichni zklamání?
ČTEŠ
Rose Nottová
FanfictionMoje jméno je Rose Nottová, jsem sestra Theodora Notta. Můj bratr mě z celého srdce miluje jako sestru a já ji. Letos nastupuju první rok do Bradavic a jsem strašně nervózní.