5. ,,Panečku, Rose, tak s tebou bych se pohádat nechtěl''

99 9 0
                                    

Už nám končil první měsíc školy, no a s Hermionou jsme se snažily zjistit cokoliv o tom kdo je, ale zatím jsme nic nezjistily. Hermiona a Ron asi nebudou přátelé. Profesor Snape nemá rád Harryho a on zase jeho. Draco se ke mně chová hnusně společně s Pansy, ale Theo se mě vždycky zastane, no a Blaise si dělá ze všeho srandu jako vždycky.

,,Ahoj, Rose,'' došel ke mně najednou Fred a George ,,co tu děláš tak sama?'' zeptal se zvědavě Fred.

,,Přemýšlela jsem,'' přiznala jsem ,,co tu děláte vy?'' podívala jsem se na ně a oni se na sebe blbě usmáli.

,,Udržíš tajemství, naše drahá Rose?'' zeptal se mě Fred ,,protože jinak bychom tě museli zabít'' dodal vážně, ale koutky úst mu cukali.

Já jsem se tomu pouze zasmála ,,myslím si, že tajemství udržím'' zamumlala jsem a vzpomínala na všechny věci co jsme já nebo Theo provedli, když jsme byli malý a rodiče o tom do dneška nevědí.

,,Já a Fred plánujeme co provedeme našemu drahému školníkovi,'' řekl George ,,protože už nás pěkně štve'' dodal.

,,Nechcete moji pomoc?'' zeptala jsem se, protože jsem se teď docela nudila. Navíc Hermiona řekla, že zkusí něco najít o Vánocích doma, nebo něco zjistit, že do té doby nemá smysl nic hledat, protože se musí zeptat ještě na hromadu věcí svých rodičů.

Fred a George si vyměnili rychlí pohled ,,máš snad nějaký nápad, Rose?'' zeptal se mě Rose.

,,Náš drahocení školník Filch, miluje hlavně svoji kočku, no ne? Co kdybychom provedli něco ji,''navrhla jsem a oba se na mě podívali zvědavě ,,znám jedno kouzlo, které by se mohlo postarat o to, že by paní Norrisová chodila měsíc po hradě jako duha zářivá''

,,Panečku, Rose, tak s tebou bych se pohádat nechtěl,'' zasmál se Fred ,,ale tvůj nápad se mi líbí''

...

Asi dvě hodiny jsme společně s Fredem a Georgem připravovali to kouzlo, upřímně jsem si to vážně užila, byla to vážně sranda a Fred mi prozradil několik trapasů co se stalo Ronovi a já se celou tu dobu neskutečně smála.

Fred a George je skvělá dvojka!

,,Myslím si, že máme hotovo'' řekl George a Fred přikývl.

,,Děkujeme, Rose za nápad, zítra bude sranda'' ušklíbl se Fred a já se zasmála.

,,To věřím, já už půjdu kluci, tak zatím'' řekla jsem.

,,Zatím, Rose'' řekl Fred a George zároveň.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rose NottováKde žijí příběhy. Začni objevovat