Iubirea ascunsa

7 2 2
                                    

Acum câteva săptămâni ,eram supărată ,deoarece am sperat ca cineva să mă placă sau să am sentimente față de cineva. 

A apărut un băiat,  deşi nu ne cunoșteam așa bine , am făcut primul pas și I-am răspuns la story: "eu aş vrea sa vorbim."

După câteva zile ,chiar săptămâni de vorbit,  am realizat faptul că îl plac ,dar știam că el nu.. Și într-o zi ,I-am zis :

Eu: Știi, nu am putut să iți spun crezând ca ești cu cineva împreună sau ca placi pe altcineva.

X: Nu am fost cu nimeni împreună și nu am plăcut pe nimeni ..Dar..Ce voiai sa îmi zici?

Eu: Ăm...păi..Ești singurul băiat care mă întreba dacă sunt bine ,dacă sunt supărată, dacă m-am culcat, dacă am mâncat,și...

X: Și ce e cu asta?  Așa sunt eu ,mereu.

Eu: Păi...Eu te plac..

X:...,și de ce mi'ai ascuns acest lucru până acum ?

Eu: Nu am știut cum să iți spun...

X: ok...

*După alte două săptămâni,el îmi spune ceva la care nu mă așteptam:*

X: Hei!

Eu: Bună!

X: Ce faci ? Cum te mai simți?

Eu: Binișor, tu ?

X: Destul de emoționat..

Eu: Adică? De ce ?

X : Uite , ești o fată super simpatică,drăguță, frumoasă, amuzantă și eu în aceste săptămâni am realizat ca te plac , mereu încerci să mă binedispui,chiar dacă nu mereu merge . Eu ..*te plac*..

Eu: Wow...nu mă așteptam...
  
X: Știu,  ești singura persoană căreia I-am spus aproape tot ce simt .

Eu: Ăm...Dar, ce mai este ?

X: Te iubesc..❤

Eu: Și eu...

Spuneți tot ce aveți pe suflet, tot ce simțiți,  tot ce credeți,  atunci vă veți simți mai bine.  Vă pup și nu uitați,  voi face următorul capitol dacă votați cu ☆.

Așa începe povestea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum