1#Środki bojowe

192 8 3
                                    

Zwołałam zebranie na którym byli:
Scott
Stiles
Malia
Lydia
Kira
Liam
Peter
Derek
Parrish
I ja.
Dzieci były na górze.

Więc tak! Mam zasadnicze pytanie. Czy na pewno chcemy żeby nasza rodzina stanęła na przeciw wampirom?

Jeśli nie my to kto? - Derek

Czy wszyscy się zgadzają z tym stwierdzeniem? - ja. Wszyscy pokiwali głową.

Okej. Musimy najpierw ustalić czym będziemy walczyć. - ja

Musimy zobaczyć w księdze Lydii co działa na wampiry. Wiesz której! No od tej wróżki! No ta która  wpierdalała włosy jak makaron!-peter.

Już wiem! Dobra już po nią idę, zaczekajcie na mnie! - Stiles zadeklarował, że pojedzie z nią swoim jeepem. Tak Stiles ma nadal Jeepa, ale kupiliśmy mu nowego na urodziny.

Ktoś chce kawy? - ja

Wszyscy podnieśli ręce. Okej! Teraz tylko spytać każdego jaką pije i to zapamiętać. Po zrobieniu nie wiarygodnej ilości kawy, zaniosłam kubki do salonu gdzie wszyscy  siedzieli na kanapach. Po wypiciu kawy nasza kochana dwójka wróciła.

Jesteśmy! Mamy księgę!

Okej otwieraj na tej o wampirach. - Jordan. Lydia położyła księgę na podłodze i wypowiedziała '' Vampyrus", a księga sama się otworzyła i wybrała stronę.

Myślałem, że to będzie coś spektakularnego, a nie, że mam wrażenie jak bym otwierał strone Google. - Peter.

Dobra ty nie komentuj tego! Czytaj co tam piszą Lydia! - Liam

Okej słuchajcie. Żeby zabić istotę zwana "Vampyrus" trzeba się kierować tymi 8  zasadami.

~1~Nigdy nie zabijamy wapira podczas snu, gdyż w nocy ma większą moc regeneracji i może zaleczyć każdą ranę.

~2~Nigdy nie celujemy do niego na jego oczach, gdyż te istoty są niesamowicie szybkie i mogą odeprzeć albo złapać posisk.

~3~Bronie  których trzeba użyć do zabicia wampira należy zrobić z Rodu. Rod to jeden z najrzadszych metali na Ziemi, stosuje się go do produkcji narzędzi chirurgicznych i powłok antyrefleksyjnych w reflektorach. Przed strzałem należy zamoczyć posisk w tojadzie.

~4~Ciało wampira może przetrwać miesiąc z uszkodzonym mózgiem, więc należy kierować broń w martwe serce. Jego serce naprawdę nie jest martwe. Po prostu jego serce się sklonowało, zostawiając barierę przypominającą nasze serce. Tak naprawdę jedyne serce które bije jest w środku tego " pancerza" i jest naprawdę drobne. Można to porównać do wielkości kapsla od browara. Jeśli ktoś trafi obok właściwego serca wampir dostaje zastrzyku energetycznego i staje na granicy swoich możliwości, ale ten stan nie trwa długo, gdy po upływie 15 minut musi napić się krwi ciężarnej kobiety, żeby nie umrzeć.

~5~ Zawsze dobrą opcją jest ogłuszenie wampirą, przebijac mu czaszkę pomiędzy oczami. To jest dość trudne zadanie, żeby rafić osobę stojąca tyłem pomiędzy oczy.

~6~ Nigdy nie zgudz się na wypicie krwi rannego wampira. Gdy to się stanie wampir choć martwy może sterować twoim ciałem, mózgiem jak i dusza.

~7~Wampiry zostawiają za sobą charakterystyczny zapach wanilii i na powierzchni na której stały lub dotykały jej po podpaleniu zostaje niebieski odcisk  części ciała która dotykała danej powierzchni.

~8~ Są pewne obrzędy które odbywają się co roku. Nikt nie wie co dokładnie się tam dzieje. Ale wiadomo że zbiórki pieniedzy, które dają ludzie jest wyprawiane przyjęcie dla Siedmiu Króli. W ich slangu nazywają to  święto Wielkim Świętem Siedmiu Króli. A w naszym slangu nazywają to Wielką Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wykorzystują swoje umiejętności zmiany wyglądu za pomocą eliksirow tworzonych przez druidów, żeby się zamieniać w dzieci z deformacjiami lub z różnymi chorobami.

Okej! - Stiles zaklaskał w dłonie. - nic nie rozumiem.-wszyscy westchnęli.

Okej w skrócie! Nie zabijamy gdy śpi i gdy na nas patrzy, broń robimy z Rodu, celujemy w jego małe serce, można zaryzykować i ogłuszyć go strzelając mu między oczy, nie pijemy jego krwi, zostawiają woń wanilii i po podpaleniu ich ślady są niebieski, udają że pomagają dzieciom, a tak naprawdę wydają te pieniądze na swoich nestorów. - powiedział obojętnie Peter

Czy tylko ja jestem w szoku, że Peter załapał wszystko? - mówiłam te słowa nadal w oslupieniu.

Skarbie. On nie jest głupi. - Scott

Powiem więcej to ja powinienem być przywód...- chciał dokończyć wstając, ale nie pozwoliłam mu dokończyć. Moja packa wystrzelił w  stronę jego twarzy, była bardzo blisko.

Nawet się nie waż tego mówić Peter. Bo obiecuję, że poczujesz te chaczyki na swojej twarzy.-raz pokazałam na macke, a raz na niego.

Jasne. Nie ma problemu królewno. - ukłonił sie przede mną, wracając na swoje poprzednie miejsce.

Spokojnie!  Zachowujevie się jak nie na żarte borsuki. - Malia

A ty czemu nic nie mówisz? - Lydia spytała Kire

W mojej rodzinie jest broń zrobiona z Rodu.-Kira

To świetnie! Zobaczymy ile tego jest i jeśli będzie tego dużo możemy to przetopić na amunicję i inne takie. - ja

To co? Pierwsza faza planu jest rozpoczęta? - Liam

Tak. Pierwsza faza:Środki bojowe

❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

Hejka! Większość  informacje o wampirach zmyśliłam na potrzebę opowiadania. Uznajemy, że w Beakon Hills jest WOŚP.

Mam nadzieje, że wam się spodoba

Dozobaczenia za tydzień w Niedzielę.          😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Razem Tworzymy Rodzinę! / Teen Wolf/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz