🌠🌠 Sesi kendinden büyük olan motor

20 4 3
                                    

(Koşarak)
 
-  Nereye gidiyoruz ???

- nereye olacak aptal okula .

- tavşan terlikli bir kızla asla okula gitmem .(ayağımdakileri göstererek ) ilk günden tüm dikkatleri üstüme bu şekilde çekmek istemiyorum . (saçını havalı bir şekilde arkaya atarak)

-b-ben terliklerimi çıkarmayı unutmuşum hassss .

- tamam tamam sakin ol başkan küfür etme ;)

-  yeonjun kardeşimsin demem dalarım valla bir yıl yatarsın geçen seneki gibi . (kahkahalarla boğularak)  beni bekle hemen geri geliyorum . ( koşarak )

- hem o bir yıl değil 1 haftalık birşeydi  seninde başına tava ile vursalardı öyle olurdu
(  arkasından seslenerek )

Yeonjun'un dediklerini duymamış gibi yaparak  eve geri dönmek için koşmaya başlamıştım tavşanlı şirin terliklerime komik gözüksem de umrumda değildi . birçok şeyi kafama takmazdım ,umrumda olmazdı .

Bir keresinde  yeonjun ve ben yaz festivallerinde takım olarak  koşmamız  gerekiyordu . Ben ise takım olmak yerine yeonjun'u tek başına bırakıp birinci olmuştum . Sonra dan  iki kişinin bitiş çizgisine aynı anda gelmesi gerektiğini öğrendiğimde kimseyi takmayıp verilen ödülü çalıp  kaçmıştım  küçük olduğum için onlar da beni takmamıştı  . sonradan ödülün parasını annem'in verdiğini hatırlıyorum ah güzel günlerdi  şimdi ise büyüdük ve o çocuksu ruhumuz kayboldu  yeonjundan bahsetmiyorum o hâlâ  bir çocuk .

Geldiğim yolu başa aldığımda kolumdaki saate bakmıştım  . Olamaz allahım okula ilk günden geç kalıcam . Hemen eve girip ayağıma beyaz sade bir ayakkabı geçirdikten sonra .
yeonjun ' la geldiğimiz yere kadar  koşmuştum . şerefsiz iki dakika dur dedim beklememiş. hayin her zamanki at kafa işte ne beklersin  intikamım acı olacak yeonjun !!! saate yeniden baktığımda okula yürüyerek asla yetişemiyceğimi  fark ettim  .
allahım ne yapıcam şimdi ben .

( motor sesi )

Arkamdan gelen motor sesi ile durduğum yerden sıçramıştım .  Bu nasıl motordu be çıkardığı ses kendinden büyük .

-  motor da senden büyük olsa gerek çok zayıfsın .

İç sesimin dıştan çıktığını fark ettiğim an  bu sefer içimden saydırarak gözlerim kapalı arkama döndüm .

- anlamadım .

- Bunda anlamıcak ne var diğer kızlara  göre farklısın demek istedim . ( boğuk bir sesle )

- farklı olmayı severim . ( gözlerimi açarak )

- ben jimin .

- bende k-kim iseul , iseul yani .

-   tanıştığıma memnun oldum iseul  okula gidiyordun galiba ?

- ahhh evet ama geç kaldım o yüzden pek  gitmek istemiyorum .

-  sanırsam aynı okula gidiyoruz ilerdeki  p.f. park özel lisesine gidiyordun değil mi ?

- nerden bildin evet orda okuyorum yani işallah okuyacağım . Daha okulda ilk günümü bile geçiremedim .

- geç kaldım diye merak etme  okul müdürü babam . Beraber gidersek sorun olmaz hadi gel kartalıma bin de okula gidelim .

- soy ismin park mı ?

-  evet park Jimin .

- seni rahatsız ettim . ben en iyisi yürüyerek gidiyim sana zahmet olmasın .

- sorun yok  hadi gel iseul seni arkadaşlarımla tanıştırmak için can atıyorum .

- ahğ peki çok israr ediyorsan .

-  hadi o zaman ne duruyorsun atla arkama . (bekleyerek )

-  bir sorun var motorun gerçekten de benden büyük . (kıkırdayarak)

- ah şimdi anladım gel bakalım kısa kız . (gülerek)

Jimin motorundan indikten sonra beni bellimden tutup havaya kaldırdı ve motorunun arka kısmına otutturdu  . sonra ise arkadan dev gibi  motorcu kaskını çıkarıp kafama taktığında kafamdan gözlerime indi kafama devasa bir şapka takmış gibi hissetim ve ona bakarak güldüm  .

- bu günlük bununla idare edelim . (kafasını kaşıyarar ) genelde mototruma kızlar'la binmem de .

Kafamı salladıktan sonra kendi de motora bindiğinde gitmeye hazırdık .

Sanki arkadaşımmış edasıyla konuştuğunda artık yeni arkadaşımı edindiğimi  düşündüm
İyi birne benziyrordu  . Motoru çok havalıydı büyük ihtimle yarış motoruydu motorundan etkilenmiştim .Kendisi  de motoru kadar havaya sahipti cool - du yani  .

-  sıkkı tutun bellimden .

- tamam

hadi ama hiç motorum olmadı ama üç dört defa motora bindim en fazla ne olabilirdi .
Jimin motoru çalıştırmasıyla birden korkup motorcu deri siyah çeketine sarılmıştım .
Gaza bastığı an ise ona resmen yapmışmıştım .

- hey güzel kız korkuyormusun yoksa ?

- hayır sadece çok ses çıkarıyor sese karşı hassasiyetim var sağır olmanın kıyısından döndüm de .

- hım anladım . Merak etme bir süre sonra alışır kullakların . Acı çekmezsin .

- bilgi için sağol .

- yol biraz uzun sürbilir ters yoldan gelmişsin ben yine de kestirmelerden gitmeye çalışıcam .

  Ne yapayım her sokak birbirne benziyor .benim mi suçum .
Burdan seul büyükşehir belediyesi diye bir yer varsa oraya sesleniyorum. şu yollara bi işaret tabela tarzı birşey koyun canım  . aaaaaaaa

- Buraları pek bilmiyorum yolu karıştırmış olmalıyım . (buruk bir sesle )

- sadece söyliyim dedim yanlış anlama .

-  ha yok yok yanlış anlamadım  sen nasıl biliyorsan öyle yap ta bir an önce okula varalım .

- tamam nasıl istersen güzel kız .

~~~~  jimin gerçekte motor kullansaydı çok hoş  olmaz mıydı ben çok severdim şahsen.  pişman olacağım işler yapıyorum hadi hayırlısı hae lets go devam koçum ~~~~ :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

  🌠  ⭐  MY NÎGHTMÂRE PÂRKJÎMÎN ⭐🌠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin